“گنجشک ها در برف” سریال رمضانی رادیو تهران

سریال نمایشی “گنجشک ها در برف” هر شب از ساعت ۲۴ تا ۰۰:۳۰ از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سریال ۳۰ قسمتی «گنجشک ها در برف» به کارگردانی ایوب آقاخانی در ماه رمضان روانه آنتن شبکه رادیویی تهران می شود.
این سریال فضایی ماورایی دارد و درباره خانواده ای است که درگیر بحران به اغما رفتن یکی از اعضای خانواده به نام بدرالزمان می شوند.همسایگان در چالش با این شرایط قرار می گیرنددختری در خانواده حس می کند رابطه ای ماورایی با بدرالزمان به اغما رفته، پیدا کرده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم این سریال را یک کار معناگرا و ماورایی بدانیم،گفت:نه این کار معناگرا نیست. در این سریال آنقدر که مناسبات آدم ها مهم است خود شخصیت به اغما رفته و شرایطش مهم نیست.سعی کرده ایم که روابط ملموس و قابل باوری داشته باشیم و به همین خاطر فکر می کنم مناسب تر باشد که این کار را در گونه اجتماعی بگنجانیم.
 او استقبال شنوندگان از این سریال رادیویی را خوب پیش بینی کرد و گفت: در چند سال گذشته دیده ام توقع تهیه کننده در زمینه جذب مخاطب برآورده شده است.خیلی از افراد در ساعات بعد از افطار امکان نشستن مقابل تلویزیون را ندارند و رادیو برایشان رسانه مساعدتری است.ضمن این که خیلی ها با گوشی های تلفن همراه و رسانه های ساده تر دیگر از برنامه های رادیو استفاده می کنند.به همین خاطر نمی توان گفت همه مردم جذب سریال های تلویزیونی می شوند.عده ای هستند که با تلویزیون رفاقتی ندارند و بیشتر شنونده برنامه های رادیو هستند.
به گفته آقاخانی؛ضبط سریال «گنجشک ها در برف» از نیمه گذشته است و تا هفته آینده ضبطش تمام می شود.پریسا مقتدی،زهره مجابی،کرامت رودساز،نگین خواجه نصیر،شهین نجف زاده و بهرام ابراهیمی از جمله بازیگران این نمایش رادیویی ۳۰ قسمتی هستند.
نگارش نمایشنامه «گنجشک ها در برف» را مرضیه ازگلی به عهده داشته و سردبیری آن را “ندا هنگامی” انجام داده است. /ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.