گنجی: بی​بی​سی اگر خلاف نظر صهیونیست​ها رفتار کند، درش را می​بندند

 

در ادامه حمایت از اقدام موهن خواننده مرتد به ساحت مقدس امام هادی (ع) و توجیح این حرکت ضد اخلاقی و ضد اسلامی شبکه وابسته به خاندان سلطنتی بار دیگر با ترتیب دادن برنامه ای در صدد موجه جلوه دادن این اقدام بر آمد که با افشا گری اکبر گنجی یکی از مهمانان برنامه علیه این شبکه مواجه شد.

بی بی سی فارسی که تلاش می کرد با کم رنگ جلوه دادنتوهین به مقدسات مسلمانان ، این امر مذموم در هر جامعه سالمی را در راستای آزادی بیان جلوه بدهد ! با چنان تناقضی مواجه شد که در پایان به افشای حقایقی از پشت پرده تسلط سازمان ناتوی فرهنگی صهیونیست ها بربی بی سی فارسی منتهی شد.

در برنامه پرگار بی بی سی فارسی” اکبر گنجی ” با ابراز نگرانی از رفتار غرب در خصوص مسلمانان که منجر به درگیری هر چه بیشتر مسلمانان با غرب خواهد شد فرآیند حذفی غرب را در چند گام معرفی کرد.

گنجی که بیشتر نگران عکس العمل مسلمانان بود تا دفاع از آنان ، زمانی که با اعتراض افراد حاضر در جلسه مواجه شد به افشاگری دست های پشت پرده مدیریت بی بی سی فارسی پرداخت .

وی با اعتراف به نفوذ صهیونیست ها در شبکه بی بی سی خطاب به مجری برنامه بی بی سی گفت: در همین رسانه های مدعی آزادی بیان، شما می​توانید اینجا هولوکاست را مسخره کنید؟ امکان ندارد. کاریکاتوری که علیه یهودیان کشیده اند شما می​توانید در بی بی سی نمایش دهید؟ امکان ندارد، در بی بی سی را می بندند.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.