گهر با هدایتی شروع به تمرین می کند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

هادی آیت اله زاده گفت: جلسه برگزار شده بین قائد رحمت، نماینده درود و ازنا و نماینده حسین هدایتی به خوبی به اتمام رسید و اعضای این جلسه موافقت کردند که هدایتی اداره باشگاه گهر درود را برعهده بگیرد.

هادی آیت اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما به بازیکنان فراخوان دادیم تا در محل تمرین تیم در زمین المپیک حاضر شوند تا تمریناتشان را زیر نظر پورمند، سرمربی موقت تیم انجام دهند و برای بازی با داماش گیلان در هفته سیزدهم آماده شوند همچنین جلسه معارفه هدایتی با اعضای تیم امروز برگزار می شود.

مدیرعامل استیل آذین گهر درودیت درباره صحبت های علیرضا محمد در خصوص عدم شرکت در تمرینات گفت: علیرضا محمد به خاطر شرایط نامناسب تیم حق داشت که در تمرینات شرکت نکنند اما الان اوضاع تیم در حال بهبود است و از وی خواستیم که از امروز در تمرینات تیم شرکت کند.

وی در خصوص وضعیت سرمربی جدید تیم فوتبال گهر درود لرستان گفت: اولویت اولمان برای سرمربیگری تیم مظلومی است اگر وی قبول نکند که برگردد با استیلی، مجید نامجو مطلق و چند گزینه مد نظر هدایتی برای سرمربیگری تیم گهر مذاکره می کنیم و تا ۲ روز آینده سرمربی تیم را از بین گزینه های مد نظر انتخاب می کنیم.

آیت اله زاده در مورد محل بازی های تیم گفت: تا زمان آماده شدن ورزشگاه درود که به قول قائد رحمت، نماینده درود تا ۴۰ روز آینده به بهره برداری می رسد، در ورزشگاه خرم آباد میزبان تیم های لیگ برتر خواهیم بود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.