گودرزی: سازمان ورزش شهرداری تهران در بخش مالی موفق عمل می کند

یکشنبه ۲۵ تیر – ۰۴:۳۱:۴۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

مدیر اداری ـ مالی سازمان ورزش شهرداری گفت: سازمان ‌ورزش شهرداری در سال گذشته در بخش مالی موفق به دریافت امتیاز مطلوب (clean) از سازمان حسابرسی شد ، امسال نیز کارکنان ما تلاش می کنند تا بار دیگر این امتیاز را از آن خود کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، مدیر اداری ـ مالی سازمان ورزش شهرداری در این رابطه گفت: «حسابرسان مستقلی برای این کار معرفی شدند و با یک بررسی کامل و جامع این امتیاز را به ما دادند؛ امتیازی که مجموعه قبلی موفق به کسب آن نشده بود».
گودرزی در ادامه گفت: «امسال هم تلاش می‌کنیم این امتیاز را به‌دست‌ آوریم چراکه اتفاق خوبی است و ما توانستیم با کمک‌های شبانه‌روزی کارکنان و سیستم‌های کنترلی سازمان ‌ورزش به ‌این مهم دست پیدا کنیم».
گودرزی ضعف ورزش همگانی را در نداشتن متولی ‌خاص دانست و آموزش ‌و پرورش را یکی‌ از مبادی‌ مهم ورودی برای پیشرفت ورزش همگانی توصیف کرد و ‌گفت: «متأسفانه زنگ ورزش مدارس جدی گرفته نمی‌شود و فقط برای این است که دانش‌آموزان جنب و جوشی داشته باشند».
وی ورزش آموزشگاه‌ها را در گذشته بسیار فعال دانست و یاد‌آوری کرد:   بسیاری از ملی‌پوشان ایران از دل مسابقات آموزشگاهی به سطوح بالای ورزش رسیدند.
مدیر اداری ـ مالی سازمان ورزش شهرداری در خصوص تأمین منابع ‌مالی برای توسعه ورزش‌ همگانی گفت: «ما نمی‌خواهیم “برند” باشیم چون کار ما توجیه مادی ندارد و فقط به‌دنبال این هستیم تا ورزش همگانی را توسعه بدهیم زیرا به‌طور حتم گسترش ورزش همگانی نه ‌تنها باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود بلکه توسعه ورزش قهرمانی را هم به‌دنبال خواهد داشت».
سازمان ورزش شهرداری، مدیریت بخشی‌ از اماکن ورزشی تحت پوشش خود را “برون‌سپاری” کرده و کمیته‌ای با همین نام مسئول واگذاری این تأسیسات شده است.
سازمان ‌ورزش در نخستین سال، بخشی‌ از هزینه‌ها را هم بر عهده گرفته تا کمکی به اداره این اماکن کرده باشد.
به ‌گفته گودرزی با گذشت یک سال از شروع این طرح، میزان درآمدها و هزینه‌ها مطلوب است و آنچه که سازمان از محل این تأسیسات ورزشی به‌دست می‌آورد، خرج تجهیز و به ‌روزرسانی همان مکان‌های ورزشی می‌شود.
گودرزی در پایان گفت: «امروز هر شهروند تهرانی وقتی از منزل یا محل‌کار خارج می‌شود با سپری کردن مسافتی کوتاه به یکی از مجموعه‌های ورزشی آبی یا غیرآبی شهرداری می‌رسد و مهم این است که اسباب ورزش برای مردم فراهم باشد و این‌که چه‌کسی این اسباب را فراهم کرده مهم نیست».

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۵۱۶۳۱۴۰۰۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.