گودرزی از لیگ کنار می‌ماند یا تقوی؟/ محسن کاوه: به احتمال بسیار خوتیشویلی را می‌گیریم

۰۹م آذر ،

bfv-samenalhojaj.ir (21).jpg

سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار از جذب برنده مدال برنز سال ۲۰۱۱ جهان از کشور گرجستان برای وزن ۷۴ کیلوگرم این تیم خبر داد.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: تا شنبه که زمان نقل و انتقالات به پایان می‌رسد با یک کشتی‌گیر خوب خارجی قرارداد خواهیم بست که به احتمال فراوان خوتیشویلی گرجستانی در وزن ۷۴ کیلوگرم خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که با حضور صادق گودرزی در این وزن آیا مشکلی به وجود نمی‌آید؟ تصریح کرد: در هفته‌های آینده از گودرزی استفاده می‌کنیم و اگر با خوتیشویلی هم قرارداد ببندیم مشکلی در این زمینه به وجود نمی‌آید و از هر دو به تناوب استفاده خواهیم کرد.

کاوه در پایان بیان کرد: طرز تفکرمان این بود که بر اساس نیاز تیمی از کشتی‌گیر خارجی استفاده کنیم و اگر در ۷۴ نتوانستیم کشتی‌گیر خارجی جذب کنیم برای وزن ۶۶ کیلوگرم یک کشتی‌گیر خوب را در نظر داریم.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر تیم ثامن با سه ملی پوش(حسن رحیمی، مهدی تقوی و صادق گودرزی) قرارداد سفید دارد. با توجه به این که هر تیم می تواند دو ملی‌پوش داشته باشد، این احتمال می رود که تیم ثامن با جذب خوتیشویلی در ۷۴ کیلوگرم، از مهدی تقوی در ۶۶ کیلو استفاده کند و با توجه به حضور حسن رحیمی در هفته اول، سهمیه دو ملی‌پوش ثامن پر شود و صادق گودرزی برای این تیم کشتی نگیرد.

پیش از این محسن کاوه اعلام کرده بود از بین تقوی و گودرزی یک نفر به عنوان مشاور در کنار این تیم خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.