گودرزی: تا لحظه آخر برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر تلاش می کنیم

۲۸ام بهمن ،

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تا لحظه آخر برای حفظ تیم در لیگ برتر تلاش می کنیم.

ناصر گودرزی مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در خانه مقابل آلومینیوم هرمزگان مساوی کردیم و ۲ امتیاز بسیار مهم را از دست دادیم. این دیدار خانگی در روزی که دیگر تیم های قعر جدولی نتیجه نگرفته بودند، برای ما بسیار مهم بود اما نتوانستیم به پیروزی برسیم. البته هنوز ناامید نیستیم و تا آخرین لحظه برای حفظ صنعت نفت در لیگ برتر تلاش می کنیم.

وی افزود: شرایط ما در جدول بسیار سخت شده و باید واقعیت ها را بپذیریم کارمان بسیار سخت شده و حفظ تیم در لیگ برتر به هیچ وجه کار راحتی نیست اما در فوتبال غیر ممکن وجود ندارد و تا لحظه ای که امید هست باید جنگید و برای بقای تیم در لیگ برتر تلاش کرد. مهمترین مسئله در حال حاضر حفظ آرامش و تمرکز بالاست تا بتوانیم در دیدارهای آینده نتیجه بگیریم. در حال حاضر استرس روی تیم هست و این مسئله کاملا طبیعی است اما باید مدیریت کنیم و این بحران را پشت سر بگذاریم.

گودرزی در پایان گفت: صنعت نفت امید مردم آبادان است و تلاش مجموعه ما بقا در لیگ است تمام هواداران و مسئولان شهر آبادان باید دست به دست هم بدهند و از صنعت نفت حمایت کنند تا با کمک آنها بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.