گودرزی: فراخوان جشنواره فیلم کودک فردا اعلام خواهد شد

آغاز به کار هیات انتخاب جشنواره از اواسط هفته آینده/

سینماپرس-گروه سینما/مدیر روابط عمومی و امور اجرایی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک از انتشار فراخوان جشنواره در روز شنبه توسط ساین بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.

جعفر گودرزی؛ مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم کودک در گفت‌‎وگو با خبرنگار سینماپرس با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه کمتر از دو ماه به آغاز جشنواره کودک باقی‌مانده است فردا (شنبه ۷ مرداد) فراخوان و مقررات عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رسما منتشر خواهد شد که شامل آئین‌نامه و مقررات بخش بین‌الملل، سینمای ایران، نمایش‌های ویژه،مسابقه فیلمنامه‌نویسی و بزرگداشت‌ها و نکوداشت‌های جشنواره بیست و ششم خواهد بود.

وی افزود: همه چیز برای برگزاری مطلوب و موفق بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در شهر اصفهان فراهم است و همه ارکان بنیاد سینمایی فارابی برای هچه باشکوه‌تر برگزار شدن این رویداد سینمایی در تلاش هستند.

گودرزی با اعلام نام مسولین برگزار کننده جشنواره فیلم کودم و نوجوان گفت: امیر اسنفدیاری به عنوان مدیر بخش بین‌الملل، عزت‌الله علیزاده به عنوان مدیریت امور سینماها،نمایش و پشتیبانی فنی، حسن نجاریان- مشاور عالی دبیر، شفیعی سروستانی-مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی جشنواره، منوچهر اعظمی- مدیر مالی و قراردادهای جشنواره، نصرت‌الله تابش- مدیر امور انتشارات و بولتن جشنواره، محمدرضا میرانصاری- مشاور اقتصادی دبیر و مدیر بخش تبلیغات،سیدعلی الفت- مدیر بخش جنبی جشنواره و بنده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور اجرایی جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودک از آقای میراعلایی دبیر جشناوره حکم گرفته‌ایم.

مدیر روابط عمومی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان با تاید بر اینکه آخرین مهلت ارسال آثار سینمای ایران به دبیرخانه جشنواره تا ۲۰ شهریور ماه خواهد بود: از اواسط هفته آینده هیات انتخاب بخش بین‌الملل کار خود را برای بررسی و انتخاب آثار بین‌المللی که متقاضی حضور در جشنواره فیلم کودک هستند آغاز خواهد کرد.

وی در خاتمه اظهار داشت: بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم کودک و نوجوان همزمان با روز جهانی کودک از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۶۰۰


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.