گوشت برزیلی در هیات‌های عزاداری

۲۹ آبان ،

gosht1.jpg

در حالی که امسال سهمیه‌ای برای عرضه‌ی کالای مورد نیاز هیات‌های عزاداری به آنها تعلق نگرفته است، گوشت منجمد برزیلی کارتنی کیلویی ۱۴ هزار تومان دراختیار آنها قرار می‌گیرد.

علی خندان‌روی، رییس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره‌ وضعیت توزیع گوشت گاوی در بین هیات‌های عزاداری اظهار کرد: وزارت بازرگانی امسال برای نذورات هیات‌ها گوشت منجمد کارتنی را که از برزیل وارد شده به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان توزیع می‌کند.

وی هم‌چنین از احتمال کاهش قیمت گوشت گاوی به سبب واردات آن از برزیل خبر داد و بیان کرد: جلسه ستاد تنظیم بازار در جهتی قیمت‌گذاری گوشت گاوی هم‌چنان ادامه دارد ولی به سبب واردات آن احتمال می‌دهیم تا حدودی قیمت آن کاهش یابد.

این درحالی است که بیش از این حسن رادمرد، معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت از عدم اختصاص سهمیه به هیات‌های عزاداری خبر داده و گفته بود که امسال برخلاف سال‌های پیش سهمیه‌ای به هیات‌های عزاداری اختصاص نداده‌ایم، اما کالا به اندازه‌ی کافی و قیمت مناسب در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

به گفته وی امسال ۵۰ هزار تن شکر به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان، برنج خارجی به قیمت هر کیلو ۲۸۰۰ تومان، گوشت برزیلی به قیمت هر کیلو ۱۴ هزار تومان و روغن‌نباتی نیز با نرخ تمام شده در اختیار هیات‌های عزاداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.