گوشت ۹۸۰۰تومانی بزودی‌ عرضه می‌شود

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خبر داد
گوشت ۹۸۰۰تومانی بزودی‌ عرضه می‌شود

۱۴:۰۳ (دوشنبه ۲ مرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خبر داد: ۱۹۵ فروشگاه رفاه در سطح کشور سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان را با تخفیف ۱۲ تا ۳۰ درصدی عرضه می‌کنند.

غلامرضا رشیدی پیش از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: سبد کالای ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۹۵ فروشگاه زنجیره‌ای رفاه در سطح کشور با تخفیف ۱۲ تا ۳۰ درصد عرضه می‌شود.

وی افزود: انواع ماکارونی، ورمیشل، اسپاگتی، ۲۰ تا ۲۵ درصد تخفیف،انواع حبوبات ۲۰ تا ۳۰ درصد تخفیف، نوشیدنی‌های میوه‌ای و گازدار ۱۵ تا ۲۵ درصد تخفیف، خرما ۱۷ تا ۲۴ درصد تخفیف، ادویه‌جات ۲۰ درصد، لبنیات ۱۵ درصد، محصولات سلولوزی ۲۳ تا ۲۵ درصد، شوینده‌ها، ۱۵ تا ۲۳ درصد، محصولات بهداشتی ۲۰ درصد، خشکبار ۲۰ درصد، انواع روغن ۱۵ تا ۲۵ درصد، کنسرو‌ها ۱۲ تا ۱۵ درصد، زیتون و فرآورده‌های مرتبط ۱۲ تا ۲۵ درصد، رب و ترشیجات ۱۵ تا ۲۰ درصد، عسل و مرباجات ۱۵ تا ۲۰ درصد، چای ۱۲ تا ۱۵ درصد، غذای آماده ۱۵ درصد و برنج ایرانی درجه یک با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شوند.

مدیرعامل فروشگاه زنجیره‌ای رفاه گفت: این تخفیف‌ها از قیمت درج شده بر روی کالاها کاسته می‌شود و دلیل آن نیز هماهنگی واحدهای تولید‌کننده با فروشگاه‌های رفاه برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: از امروز مرغ گرم با قیمت ۴ هزار و ۶۵۰ تومان در ۵ فروشگاه شهید دستواره، جمهوری اسلامی، شهید باقری تهرانپارس، تهرانسر و آزادی عرضه می‌شود.

رشیدی در پاسخ به سؤالی خبرنگاری در خصوص افزایش قیمت گوشت گفت: مصرف ماهیانه مرغ در کشور ۱۲۰ هزار تن است، لذا هر گونه کاهش تولید باعث می‌شود تا تقاضای مرغ به سمت کالاهای جایگزین حرکت کند که این عامل باعث افزایش قیمت سایر کالاها به لحاظ افزایش تقاضا می‌شود.

وی افزود: براساس هماهنگی صورت گرفته گوشت منجمد با قیمت ۹۸۰۰ تومان به زودی در فروشگاه‌های رفاه توزیع می‌شود و اگر واردات جدیدی صورت گیرد ممکن است قیمت‌ها تغییر کند.

.

.

.

.

..

.

.

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.