گوشی‌ها و رایانه لوحی لوکس لامبورگینی عرضه شدند+عکس

گوشی‌ها و رایانه لوحی لوکس لامبورگینی عرضه شدند+عکس

شرکت Lamborghini تولیدکننده اتومبیل‌های لوکس و گران‌قیمت از ساخت نسل جدید تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی لوکس خبر داده که قرار است وارد بازار روسیه شود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نخستین مدل از این گوشی‌ها که ظاهر معمولی دارد با نام TL688 Spyder شناخته می‌شود و نمایشگر ۲ اینچی را با کیفیت QVGA در خود جا داده است. این گوشی شامل دوربین ۳ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری، دوربین دوم مخصوص تماس‌های تصویری، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی GPRS و EDGE می‌شود. این گوشی دست‌ساز است و بدنه آن در بخش پشت و جلو از جنس چرم ساخته شده است. ظاهر این گوشی بسیار منحصر به‌فرد است و جنس آن نیز از طلاست.

گوش لوکس دیگری که قرار است Lamborghini وارد بازار روسیه بکند TL820 Spyder 2 نام دارد. این گوشی شامل نمایشگر ۴/۲ اینچی VGA، دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه با دوربین دوم، یک گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت ارتقا تا ۱۶ گیگابایت از طریق کارت‌های حافظه می‌شود و باتری آن ۱۲۰۰mAh است. این گوشی نیز ظاهر منحصر به‌فردی دارد و بدنه آن نیز با طلا و چرم ساخته شده است.

گوشی دیگر که با نام TL700 شناخته می‌شود مجهز به نسخه ۳/۲ یا Gingerbread سیستم‌عامل اندروید است و پردازنده مرکزی آن از نوع Qualcomm است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۷/۳ اینچی با کیفیت ۸۰۰ در ۴۸۰ پیکسل دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی، دوربین دوم با کیفیت VGA، چهار گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۱۴۰۰mAh اشاره کرد. بدنه این گوش با طلا ساخته شده است و کلیدهای سخت‌افزاری آن از جنس یاقوت کبود هستند. بخش پشتی گوشی از پوست تمساح ساخته شده است.

شرکت Lamborghini همچنین یک رایانه لوحی لوکس با نام L2800 تولید کرده مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است. این رایانه لوحی ۷/۹ اینچی تصاویر را با کیفیت ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل مانند iPad 2 به نمایش می‌گذارد و پردازنده مرکزی آن ۲/۱ گیگاهرتزی Qualcomm است. این رایانه لوحی ۵۱۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

قیمت گوشی TL688 Spyder بین ۶۰ تا ۷۰ هزار روبل روسیه(۱۸۲۹ تا ۲۱۳۴ دلار)، قیمت TL820 Spyder 2 هشتاد هزار روبل(۲۴۳۸ دلار)، گوشی TL700 نود هزار روبل(۲۷۴۳ دلار) و قیمت رایانه لوحی L2800 نیز ۷۵ هزار روبل(۲۲۸۶ دلار) اعلام شده است.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.