گوشی مشترک بلک‌بری و Porsche با چرم تمساح عرضه شد!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت بلک‌بری اعلام کرد که به صورت محدود تعدادی از گوشی‌ هوشمند تازه خود که با همکاری شرکت خودروسازی Porsche طراحی و ساخته شده است را عرضه کرد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند Porsche Design P'9982 نام دارد که مدل ثانوی آن با نام Crocodile به صورت محدود ساخته شده و قرار است تنها ۵۰۰ دستگاه از آن وارد بازار جهانی شود که البته گفته می‌شود روی هر دو مدل یاد شده نسخه سازگار سیستم‌عامل BlackBerry 10.2 نصب شده است.
گوشی P'9982 در سری محصولات Porsche Design ساخته شده است که این برند انواع گوشی‌های هوشمند لوکس را شامل می‌شود. برای گوشی P'9982 بدنه‌ای از جنس فولاد ساخته شده است که درب پشتی مخصوص باتری نیز با چرم ایتالیایی دست‌ساز مزین شده است.
لازم به ذکر است که مدل محدود این گوشی هوشمند لوکس که تنها ۵۰۰ دستگاه از آن وارد بازار می‌شود، در قسمت پشتی خود چرم تمساح را شامل می‌شود.
گوشی هوشمند Porsche Design P'9982 ساخت شرکت بلک‌بری در تمامی فروشگاه‌های Porsche Design عرضه شده است که البته بعضی شرکت‌های مخابراتی نیز آن را عرضه کرده‌اند و علاوه بر این، خرید اینترنتی این محصول نیز مهیا شده است.
مدل محدود این گوشی هوشمند با نام Crocodile که به چرم تمساح مجهز شده است از اوایل دسامبر وارد بازار می‌شود که البته فقط آن را در فروشگاه‌های Porsche Design در بریتانیا می‌شود خرید.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.