گومز از بایرن مونیخ جدا می‌شود

۱۳خردادماه،

روزنامه آلمانی بیلد اعلام کرد که ماریو گومز، مهاجم بایرن مونیخ جایی در برنامه‌های پپ گواردیولا، سرمربی جدید این تیم ندارد و همین روزها آلیانتس آره‌نا را ترک خواهد کرد. بیلد با معرفی ناپولی به عنوان مشتری اصلی مهاجم آلمانی بایرن مونیخ، اعلام کرده است که نایب قهرمان فصل اخیر سری A حاضر است برای این بازیکن ۲۰ میلیون یورو بپردازد.

به گزارش تسنیم، ادینسون کاوانی، مهاجم ناپولی در آستانه جدایی از این تیم است و احتمال اینکه این تیم بخواهد از در‌آمد فروش این بازیکن اروگوئه‌ای، مهاجم بزرگ دیگری را جذب کند بسیار زیاد است. بیلد معتقد است ناپولی از فروش کاوانی می‌تواند بودجه قابل توجهی برای خرید بازیکنان جدید به دست آورد که گومز، یکی از آنهاست.

این نشریه آلمانی با استناد به نقل از‌های یک منبع نزدیک به رختکن بایرن مونیخ مدعی شده گومز، مهاجی که در ۱۷۴ بازی‌‌اش برای بایرن مونیخ ۱۱۳ گل زده، شنبه شب پس از پیروزی تیمش در فینال جام حذفی آلمان به هم‌تیمی‌های خود گفته که این بازی آخرین بازی او در بایرن مونیخ بوده است.

ماریو گومز که تا سال ۲۰۱۶ با باواریایی‌‌ها قرارداد دارد، یکی از مهره‌های کلیدی بایرن مونیخ در کسب افتخار بی‌سابقه سه‌گانه قهرمانی در یک فصل فوتبال آلمان بوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.