گوگل امکان ارسال SMS و فایل GIF را به Hangouts اضافه کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نارنجی به نقل از engadget نوشت : امروز گوگل یک باره روی صحنه پرید و خبر از چند پیشرفت در نرم افزار محبوب Hangouts داد. از قرار معلوم از این پس این نرم افزار از ارسال پیامک و فایل های متحرک با فرمت GIF پشتیبانی می کند. همچنین یک دکمه در نظر گرفته شده تا با کسی که در حال تبادل پیام میباشید به سادگی مکان خود را به اشتراک بگذارید.
 
هر چند شاید خبر ارسال فایل GIF بسیار چیز مهمی نباشد اما یکپارچه شدن هنگ اوتس با سرویس ارسال پیامک قطعاً هیجان انگیز است و نشان می دهد که شایعات قبلی در مورد اضافه شدن چنین امکانی به اندروید ۴.۴ کیت کت صحت داشته.
 
بعد از این دیگر لازم نیست برای ارسال پیام آنی و پیامک از سرویس های متفاوتی استفاده کنید و همه چیز یکجا برای شما فراهم شده. البته متاسفانه فعلاً حرفی از تلفیق این سرویس با Google Voice زده نشده.
 
دکمه اشتراک مکانی هم که صحبت آن رفت در واقع یک دکمه ساده است که به مخاطب، موقعیت شما را روی نقشه گوگل نشان می دهد. 
 
گوگل با قوت بسیاری در حال بهتر کردن سرویس هنگ اوتس است؛ یکی از آنها بهبود دهنده خودکار تماس های تصویری است؛ کافی است جلوی دوربین قرار بگیرید و فارغ از کم و بسیاری نور محیط یا شرایط آن به مکالمه بپردازید، خود نرم افزار شدت روشنایی و کنتراست را بسته به محیط تنظیم می کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.