گوگل برای اندروید ساعت هوشمند خرید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

اگر تاکنون ابزار زمان‌سنج Timely را در Android Alarm به کار گرفته باشید، از این پس شرکت سازنده این ابزار با تمام امکانات خود در اختیار شما خواهد بود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت BitSpin که ابزار زمان‌سنج Timely را برای سیستم‌عامل اندروید تولید می‌کند، روز قبل با همه بخش‌ها و خدمات خود توسط گوگل خریداری شد.
 
ابزار Timely یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ابزارها در فروشگاه اینترنتی Google Play محسوب می‌شود و از زمان عرضه خود تا کنون بیش از ۵ میلیون بار بارگذاری شده است. در فروشگاه اینترنتی Google Play برای امتیازدهی به ابزارها و نرم‌افزارها ۴ ستاره در نظر گرفته شده است که ابزار Timely از نظر کاربران و کارشناسان هر چهار ستاره را از آن خود کرده است.
 
شرکت سوئیسی BitSpin که دفتر مرکزی آن در شهر زوریخ واقع شده است، همان مرکزی محسوب می‌شود که ابزار محبوب Tasks to-do را نیز در فروشگاه Google Play عرضه می‌کند.
 
شرکت BitSpin با انتشار یافتن بیانیه‌ای در این خصوص توضیح داد: «ما بسیار خرسندیم که خبر آغاز همکاری‌های نزدیک خود با گوگل را منتشر می‌کنیم. ما در این راستا به فعالیتی که علاقه داشتیم، ادامه می‌دهیم: ساخت محصولات و ابزارهای قابل ملاحظه و کاربردی برای سیستم‌عامل اندروید».
 
لازم به ذکر است که هنوز جزییات مربوط به این واگذاری توسط شرکت گوگل BitSpin منتشر نشده است. با این وجود پیش‌بینی می‌شود که گوگل به زودی مدیریت شرکت یاد شده را در دست بگیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.