گوگل برخی دیگر از سرویس‌هایش را تعطیل می‌کند

به گزارش سه نسل ، در راستای برنامه کاهش منابع مورد استفاده گوگل و توجه بیشتر روی سرویس‌هایی که بر زندگی کاربران تاثیر بیشتری دارند، این شرکت برخی از خدماتش را تعطیل می‌کند. اگر به یاد داشته باشید، پاییز سال پیش گوگل اعلام کرد با پیشرفت تکنولوژی، علایق کاربران نیز دچار تغییرات می‌شود و به همین دلیل، برخی سرویس‌هایی که ممکن است استفاده کمتری از سوی کاربران داشته باشند، از حالت استفاده خارج خواهند شد.

google-logo-man-600-238.jpg

در فهرست جدید گوگل می‌توان خدماتی نظیر AdSense for Feeds، Classic Plus، Spreadsheet Gadgets، Places در اندروید و گزارشات +۱ در Webmaster Tools را مشاهده نمود.

در حالی که بیشتر سرویس‌های مورد اشاره کاربرد چندانی برای کاربران ندارند، وجود سرویس AdSense for Feeds در این فهرست باعث شده است تا برخی وبلاگ‌نویسان از تصمیم گوگل شوکه شوند. ادغام این بخش با سرویس فیدبرنر پس از آن‌که گوگل آن‌را در سال ۲۰۰۸ خریداری کرد یکی از شیوه‌هایی بود که باعث کسب درآمد در خروجی RSS سایت‌ها و وبلاگ‌ها از طریق تبلیغات گوگل می‌شد که حالا این شرکت تصمیم به تعطیل کردن آن گرفته است. این خدمات از تاریخ ۱۳ آذر در دسترس نخواهد بود.

گوگل همچنین اعلام کرده است فضای ذخیره‌سازی سرویس عکس پیکاسا با خدمات ابری گوگل درایو ادغام خواهد شد و از این پس، ۵ گیگابایت فضای ارائه شده برای این سرویس با پیکاسا نیز به اشتراک گذاشته می‌شود.

وبلاگینا


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.