گوگل شرکت تولیدکننده ساعت‌های مچی هوشمند را خریداری کرد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت گوگل با انتشار یافتن بیانیه‌ای تایید کرد اواخر سال قبل یک شرکت تولیدکننده ساعت‌های مچی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را خریداری کرده است.
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز ، شرکت گوگل هنوز جزئیات مربوط به این قرارداد را منتشر نکرده و فقط تایید کرده است که در اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی شرکت تولیدکننده ساعت‌های مچی هوشمند Wimm Labs را خریداری کرده است.
 
بنابراین گزارش، شرکت Wimm Labs تولید ساعت‌های مچی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را از مدتی قبل آغاز کرد. اما سال قبل با انتشار یافتن بیانیه‌ای توضیح داد که به دنبال آغاز همکاری با یک شرکت بزرگتر، به فعالیت‌های خود خاتمه داده است.
 
شرکت گوگل هم‌اکنون به عنوان خریدار این شرکت معرفی شده است تا از این طریق بتواند آمادگی خود برای ورود به بازار جهانی ساعت‌های مچی هوشمند را به طور رسمی اعلام کند.
 
شرکت گوگل چه به صورت تخصصی بخش سخت‌افزاری این ساعت‌ها را تولید کند و یا فناوری‌های مربوط به آن و سیستم‌عامل اندروید را توسعه دهد، یکی از رقبای اصلی در این بازار محسوب می‌شود.
 
شرکت گوگل هنوز جزئیات مربوط به این قرارداد را منتشر نکرده و فقط تایید کرده است که در اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی شرکت تولیدکننده ساعت‌های مچی هوشمند Wimm Labs را خریداری کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.