گوگل پلاس: ۵۰۰ میلیون عضو، ۱۳۵ میلیون عضو فعال

۱۹م آذر ،

گوگل تایید کرد که تعداد اعضای شبکه اجتماعی این شرکت یعنی گوگل پلاس به ۵۰۰ میلیون نفر رسیده و این درحالی است که تعداد کاربران فعال آن ۱۵۰ میلیون نفر است.

 

گوگل در یک حرکت جذاب برای جذب کاربران بیشتر درGoogle+این شرکت،  Google+ Communitiesرا به عنوان یکی از سرویس های تازه و برای گروه ها معرفی خواهد کرد.

Bradley Horowitz، مدیر بخش محصولات گوگل پلاس در این باره اشاره کرده است که گوگل به این بخش تازه به عنوان یکی از گام های منطقی دیگر در راستای خدمات رسانی به گروه ها نگاه کرده است. “از روز اول و زمان آغاز به کار گوگل پلاس ما ملاحظه کردیم که گروه های مختلفی مشغول به فعالیت می باشند. این گروه ها شامل عکاس ها، آشپزها، اشخاص فعال در حوزه تکنولوژی و بسیاری از گروه های دیگر بودیم. اشخاص علاقه مند در این حوزه ها در کنار یکدیگر قرار می گرفتند و موضوعات مورد علاقه شان را به اشتراک می گذاشتند.”

گوگل در مورد ۵۰۰ میلیون کاربر عضو در این شبکه هم توضیحاتی داده است. از میان این ۵۰۰ میلیون کاربر، ۲۳۵ میلیون کاربر حداقل از یکی از قابلیت های این شبکه استفاده کرده و ۱۳۵ میلیون نفر از آن هر ماه بازدید می کنند. در ماه سپتامبر گوگل این عدد را در حدود ۱۰۰ میلیون نفر اعلام کرده بود.

در مقابل، شبکه اجتماعی فیسبوک، نزدیک به ۱ میلیارد عضو دارد که ماهانه حدود ۶۰۰ میلیون بار از آن بازدید می کنند. این شبکه به تاگی مورد حمله Bradley Horowitzقرار گرفته بود . بردلی گفته بود که فیسبوک یک شبکه قدیمی و از مد افتاده است که تبلیغ های آن سبب آزردگی خاطر کاربرانش می گردد. 

منبع: Tom’s Guide

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.