گوگل گوشی‌های سرقت شده راپیدا می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

گوگل ابزار تازهی معرفی کرده است که در اصل ترکیبی از یک ابزار موبایلی و سرویس‌های آنلاین است و  به مشتریان آندروید کمک می‌کند محل استقرار گوشی سرقت شده خود را بیابند.
 
به گزارش فارس به نقل از د رجیتسر، شرکت گوگل برای اولین بار طی ماه جاری سرویس رایگان امنیتی و مبتنی بر محل استقرار کاربران را برای گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی آندرویدی روانه بازار می‌کند که به واسطه آن می‌توان گوشی‌های سرقت شده و مفقود شده را به راحتی پیدا کرد. «بنجامین پویز» (Benjamin Poiesz) مدیر تولید سیستم‌عامل آندروید در شرکت گوگل در این خصوص توضیح داد این ابزار تازه موسوم به
Android Device Manager  در اصل ترکیبی از یک ابزار موبایلی و سرویس‌های آنلاین است که به مشتریان آندروید کمک می‌کند محل استقرار گوشی سرقت شده خود را بیابند و امنیت کامل روی آن را برقرار سازند تا دسترسی به اطلاعات ذخیره شده در آن غیرممکن شود.  اگر گوشی سرقت شده یا مفقود شده در محلی نزدیک به شما باشد، ابزار ADM این امکان را فراهم می‌کند تا از موقعیت آن مطلع شوید و در کوتاه‌ترین زمان به گوشی خود دسترسی پیدا کنید.  برای استفاده از ابزار ADM باید با شناسه کاربری و رمز عبور خود در سیستم گوگل وارد ابزار یاد شده شوید و کلید Ring را در آن فشار دهید تا در زمان سرقت صدای گوشی حتی اگر در حالت سکوت هم باشد، در بلندترین میزان قرار گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.