گیشه‌ای پررونق برای فیلم‌های کمدی+تصاویر

تعطیلات آخر هفته گیشه‌ای پررونق برای فیلم‌های کمدی بوده و دو فیلم “خوابم می‌آد” و “همه چی آرومه” در مجموع ۹۵ میلیون فروش داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران ؛فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی “مصطفی منصوریار” که جدید‌ترین رقیب فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” به کارگردانی “رضا عطاران” محسوب می‌شود،با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۹ روز نمایش و همچنین فروش ۶ میلیون و پانصدهزار تومانی خود در روز چهارشنبه و همچنین فروش ۱۴ میلیون تومانی خود در روز پنج‌شنبه توانست فروشی معادل ۷۵ میلیون تومان بدست آورد.
               
در این فیلم کمدی بازیگرانی چون جواد عزتی،علی صادقی،مجید صالحی به ایفای نقش پرداخته اند.
               
               
                
                  
فروش موفقیت آمیز دو فیلم کمدی در حال اکران “خوابم می‌آد” با بازی رضا عطاران و اکبر عبدی ، مریلا زارعی در نقش دختر پاستیل فروش  و “همه چی آرومه” به کارگردانی “مصطفی منصور یار” توانست در فصلی که دیگر فیلم‌های در حال اکرانمان فروش چندانی ندارند مخاطبان را به سالن‌های سینمایی بکشانند.
                       

                
فیلم سینمایی “آزمایشگاه” به کارگردانی “حمید امجد” با بازی رامبد جوان، رضا کیانیان، فرزین محدث و باران کوثری نیز بیشترین مدت روی پرده‌های سینمایی رفته با داشتن ۱۲ سالن سینمایی و ۴۴ روز نمایش و همچنین فروش ۳ میلیونی خود در روز چهارشنبه و همچنین فروش ۶ میلیون و  پانصدهزار تومانی خود در روز پنجشنبه توانست به فروشی معادل ۳۱۵ میلیون تومان دست یابد و سومین فیلم پرفروش گیشه‌های سینمایی باشد.
                
                
                
فیلم سینمایی “کیمیا و خاک” به کارگردانی عباس رافعی نیز باداشتن کم‌ترین سالن سینمایی و  ۸ روز نمایش و همچنین فروش ۱ میلیون و پانصدهزار تومانی خود در روز چهارشنبه و همچنین فروش ۳ میلیون تومانی خود در روز پنج شنبه توانست در نهایت مجموع فروش خود را به ۵۶ میلیون تومان برساند.
                
فیلم سینمایی “شور شیرین” به کارگردانی جواد اردکانی همچنین بازی حمیدرضا عمارلو،رضا رویگری،احمد نجفی که به زندگی شهید کاوه را به تصویر کشیده است با داشتن ۱۶ سالن سینمایی و ۱۷ روز نمایش و همچنین فروش ۳ میلیون و پانصدهزار تومانی خوددر روز چهارشنبه و همچنین فروش ۴ میلیون و پانصدهزار تومانی خود در روز پنجشنبه در نهایت توانست مجموع فرشو خود را به ۶۴ میلیون تومان برساند.
گرچه دراین میان فیلم‌های کمدی در حال اکران نسبت به دیگر فیلم‌های سینمایی فروش داشت اما نبود تبلیغات،پخش تیزرهای تلویزیونی و اطلاع رسانی برخی فیلم‌ها را برای نفروختن آثار می‌توان،مهمترین عامل دانست./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.