گیتی خامنه: من و الهه رضایی سال‌های پرخاطره‌ای داشتیم

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، گیتی خامنه روز چهارشنبه مهمان کافه خبر شد و دربارهٔ برنامه‌های کودک این روزهای تلویزیون و ویژگی‌های کار کودک در تلویزیون در دهه ۱۳۶۰ صحبت کرد.

او که اجرای برنامه کودک را از ۱۵ سالگی از شبکه یک سیما آغاز کرد، در بخشی از صحبت‌های خود درباره شرایط اجرای برنامه در سال‌های انتهایی دهه ۱۳۵۰ و آغاز دهه ۱۳۶۰ گفت: «آن زمان من و خانم الهه رضایی یک روز در میان برنامه کودک را اجرا می‌کردیم. برای ما که آن زمان محصل هم بودیم، اجرای برنامه بسیار کار سختی بود، چرا که باید درس‌هایمان را هم خوب می‌خواندیم. ما سال‌های زیبا و پر خاطره‌ای را با هم پشت سر گذاشتیم.» 

خامنه در ادامه دربارهٔ ارتباطش با رضایی پس از گذشت این همه سال‌ گفت: «بعد از رفتن من از ایران بین ما فاصله افتاد. در طی این سال‌ها گرفتاری‌های هر دو ما بیشتر شده است. الهه رضایی عهده‌دار مدیریت مهد کودک خودش است و من هم سرگرم کارهای خودم هستم. بنابراین متاسفانه مثل آن سال‌ها نمی‌توانیم بسیار همدیگر را ببینیم. برای الهه رضایی آرزوی سلامت و موفقیت می‌کنم.»

خامنه دربارهٔ اجرای برنامه کودک زمانی که وارد عرصه اجرا شد، گفت: «فکر می‌کنم زمانی که من کارم را آغاز کردم شرایط بسیار سخت بود، یعنی باید از تجربیات مجریان قبل برنامه‌های کودک استفاده می‌کردیم تا برنامه موفقی داشته باشیم. از طرف دیگر باید با آن سن کم برنامه متفاوتی ارائه می‌دادیم و با توجه به شرایط آن زمان، بچه‌ها را پای تلویزیون بنشانیم.»

مشروح گفت‌و‌گو با گیتی خامنه به زودی در خبرآنلاین منتشر می‌شود.
 

۵۸۲۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.