گیتی پسند از سد الریان قطر گذشت/ جشنواره گلی دیگر از شاگردان افضل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال گیتی پسند ایران دومین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را عصر امروز دوشنبه در مقابل الریان قطر برگزار کرد. در این دیدار که از گروه A مسابقات و از ساعت ۱۹ در سالن یرموک کویت برگزار شد، تیم گیتی پسند با نتیجه ۷ بر صفر حریف قطری خود را از پیش رو برداشت.

برای گیتی پسند در دیدار مقابل الریان حمیدرضا یوسفی و افشین کاظمی (هر کدام ۲ گل)، احمد اسماعیل‌پور، سعید تقی‌زاده و سجاد بندی سعدی موفق به گلزنی شدند. نماینده فوتسال کشورمان با پیروزی در این بازی ۶ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه A مسابقات استحکام بخشید.

این تیم در نخستین دیدار خود در چارچوب مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا موفق شده بود با نتیجه ۸ بر صفر تایسون نام ویتنام را از پیش رو بردارد. محمد کشاورز، کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان دیدار این تیم مقابل الریان قطر به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.

شاگردان علیرضا افضل آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را فردا سه شنبه از ساعت ۲۱ به وقت تهران مقابل تیم یرموک کویت برگزار می‌کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.