گیشه‌های فروش در تسخیر یک فیلم ترسناک / فیلمی که در ۲۱۶۰ سینما تنها ۴۴۸ هزار دلار فروخت + عکس و جدول

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم به تهیه‌کنندگی سام ریمی که در هفته تعطیلات روز کارگر روی پرده سینماهای ایالات متحده و کانادا رفته، از جمعه تا یکشنبه ۱۷٫۷ میلیون دلار فروخت و انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات حدود ۲۱٫۳ میلیون دلار بفروشد.
 

آمار نهایی فروش هفته تعطیلات روز کارگر دوشنبه شب اعلام می‌شود.
 

«هالووین» با ۳۰٫۶ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ رکورد فروش افتتاحیه یک فیلم اکران‌شده در هفته تعطیلات روز کارگر را در اختیار دارد و «Transporter» با ۲۰٫۱ میلیون دلار فروش در سال ۲۰۰۵ در رده دوم است.
 

«تسخیر» را اوله بورندال کارگردانی کرده و کی‌را سجویک، جفری دین مورگان و ناتاشا کالیس در آن بازی می‌کنند. داستان درباره یک دختر جوان است که در بازار یک صندوق قدیمی می‌خرد، صندوقی که خیلی زود مشخص می‌شود یک روح خبیث باستانی در آن زندگی می‌کند. پدر دختر و همسر سابقش کنار هم قرار می‌گیرند تا راهی برای نجات دخترشان از این طلسم پیدا کنند.


«تسخیر» با بازی کی‌را سجویک و ناتاشا کالیس پرفروش‌ترین فیلم هفته شد
 

تماشاگران در در وبسایت سینمااسکور به این فیلم درجه PG-13 نمره B داده‌اند. ۵۹ درصد تماشاگران «تسخیر» در سه روز اول نمایش، زنان بودند که ۵۴ درصد آن‌ها کمتر از ۲۵ سال داشتند.
 

درام  «بی‌قانون» به کارگردانی جان هیلکوت از جمعه تا یکشنبه ۹٫۷ میلیون دلار فروخت و در رده دوم قرار گرفت. این فیلم از چهارشنبه پیش اکران شده است.
 

تام هاردی، شایا لابوف، جسیکا چاستین، جیسن کلارک، گای پیرس و میا واسیکووسکا در «بی‌قانون» بازی می‌کنند که اولین بار در دنیا ماه مه پیش در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن به نمایش درآمد.


«بی‌قانون» با بازی شایا لابوف و تام هاردی دومین فیلم پرفروش آمریکای شمالی شد 

این فیلم گانگستری داستان واقعی برادران قاچاقچی بوندورانت است که در در دهه ۱۹۳۰ در دوره ممنوعیت خرید و فروش مشروبات الکلی در ویرجینیا زندگی می‌کردند و به دنبال تحقق رویای آمریکایی بودند. در «بی‌قانون» که با اقتباس از رمان «خیس‌ترین کشور دنیا» نوشته مت بوندورانت ساخته شده، وفاداری سه برادر در پسزمینه بدنام‌ترین موج جنایی آمریکا مورد آزمون قرار می‌گیرد.
 

نیک کیو خواننده و آهنگساز استرالیایی فیلمنامه «بی‌قانون» را نوشته است.
 

«گوشت‌های دم توپ ۲» با بازی سیلوستر استالونه و گروهی از ستاره‌های قدیمی فیلم‌های اکشن مانند چاک نوریس، آرنولد شوارتزنگر، بروس ویلیس و ژان کلود وان دام که دو هفته پرفروش‌ترین فیلم ایالات متحده و کانادا بود، این هفته ۸٫۸ میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت.
 

این هفته یک اتفاق عجیب هم در گیشه‌های فروش روی داد و فیلم کودکانه «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» یکی از بدترین فروش‌های افتتاحیه تاریخ آمریکای شمالی را رقم زد.


«اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» از جمعه تا یکشنبه در هر سینما تنها ۲۰۷ دلار فروخت
 

این فیلم در سه روز در ۲۱۶۰ سینما تنها ۴۴۸٫۱۳۱ هزار دلار فروخت که کمترین فروش افتتاحیه یک فیلم اکران شده در ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ سینماست. متوسط فروش «اوگیلاوها در ماجرای بزرگ بادکنکی» در هر سینما تنها ۲۰۷ دلار بود.
 

این فیلم را متیو دایموند کارگردانی کرده و داستان درباره سه اوگیلاو – گوبی، زوزی و توفی – است که پنج بادکنک جادویی پیدا می‌کنند. نقش اوگیلاوها را آدم‌های بزرگ که لباس اسفنجی به تن دارند، بازی می‌کنند.

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا (۳۱ اوت تا ۲ سپتامبر)

رتبه

عنوان فیلم

فروش جمعه تا یکشنبه (میلیون دلار)

تعداد سالن

متوسط فروش در هر سینما (دلار)

مجموع فروش (میلیون دلار)

بودجه (میلیون دلار)

هفته اکران

۱

«تسخیر»

۱۷٫۷

۲۸۱۶

۶٫۲۹۴

۱۷٫۷

۱۴

۱

۲

«بی‌قانون»

۹٫۷

۲۸۸۸

۳۳۵۰

۱۱٫۸

۱

۳

«گوشت‌های دم توپ ۲»

۸٫۸

۳۳۳۴

۲٫۶۳۹

۶۶٫۱

۱۰۰

۳

۴

«میراث بورن»

۷٫۲

۳۱۳۱

۲٫۳۱۵

۹۶٫۲

۱۲۵

۴

۵

«پارانورمن»

۶٫۵

۳۰۸۵

۲٫۱۲۴

۳۸٫۱

۳

۶

«زندگی عجیب تیموتی گرین»

۶٫۱

۲۶۳۵

۲٫۲۹۸

۳۵٫۹

۳

۷

«شوالیه تاریکی برمی‌خیزد»

۵٫۸

۲۱۸۷

۲٫۶۸۹

۴۳۱٫۲

۲۵۰

۷

۸

«فعالیت انتخاباتی»

۵٫۴

۲۹۴۱

۱٫۸۵۱

۷۳٫۱

۴

۹

«۲۰۱۶: آمریکای اوباما»

۵٫۱

۱۷۴۷

۲٫۹۲۱

۱۸٫۲

۸

۱۰

«جای امیدواری هست»

۴٫۷

۲۴۴۱

۱٫۹۲۵

۵۲٫۱

۴


هالیوود ریپورتر
/ ۲ سپتامبر / ترجمه: علی افتخاری۵۸۵۸
دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.