گیشه‌ها در تسخیر تازهترین قسمت ˝گرگ و میش˝

۲۸ آبان ،

جدیدترین و آخرین قسمت فیلم ˝گرگ و میش˝ با عنوان ˝THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN PART 2˝ با فروشی بسیار بالا گیشه‌ها را به تسخیر درآورد.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بر اساس آخرین خبرها انتشار یافته، آخرین قسمت فیلم “گرگ و میش” در روز جمعه و در اولین روز اکران خود توانست با ۷۱/۲ میلیون دلار درصدر فهرست پرفروش‌های این هفته سینماهای آمریکا قرار بگیرد.

بنابر این گزارش تفسیری، پیش‌بینی می‌شود این فیلم که اکران آن در ۴۰۷۰ سالن سینما ادامه دارد، بتواند عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۲ میلادی را از آن خود بکند.

تعداد ۴۰۷۰ سینما داشت و ششمین فیلم پر فروش هالیوودی در روز اول اکران خود نام گرفت و سبب شد فیلم‌های دیگر تحت تاثیر این فروش قرار گیرند.

به نوشته ورایتی، تازهترین سری جیمز باند نیز با فروش ۱۲/۳ میلیون دلار، (هرچند نسبت به فروش جهانی در سطح پایین‌تری قرار دارد) اما در مجموع و در دومین هفته اکران خود در آمریکا فروش خوبی داشت و بعد از گذشت ۸ هفته از اکرانش در سراسر جهان توانسته ۵۸۶ میلیون دلار درآمد داشته است.

گفتنی است، این هفته فیلم “لینکلن” هم که به صورت محدود اکرانش آغاز شد، توانست ۶/۳ میلیون دلار فروش کند. (تعداد سالن‌های نمایش دهنده این فیلم از هفته آینده به مرور افزوده می‌شود.)
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.