گیشه‌ سینماها در تسخیر ˝مرده‌های شرور˝ فد الورز

۱۸فروردین۱۳،

فیلم ترسناک و دلهره‌آور ˝مرده شرور˝ ساخته فد الورز در رقابتی سخت ۲۷ میلیون دلار فروش صدرنشین باکس‌آفیس این هفته سینماهای آمریکا و کانادا قرار شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، “مرده شرور” که صحنه‌های آن در شهرهای دیترویت و میشیگان فیلمبرداری شده، با بودجه‌ای در حدود ۱۴۰ میلیون دلار، توسط کمپانی‌های گوست‌هاوس پیکچرز، دیستریکت فیلمز و تری‌استار پیکچرز ساخته شده است.

بنابر این گزارش، فیلمنامه “مرده شرور” را فد الورز به همراه دیابلو کدی به صورت مشترک با هم نوشتند و داستان آن روایتگر تلاش و مبارزه ۵ دوست برای زند ماندن و از بین بردن ارواح شیطانی است. پس از کشف کتاب مردگان توسط این چند دوست در یک کلبه دوره افتاده جنگلی، خواندن آن کتاب منجر به احضار ناخواسته شیاطینی که در جنگل‌های اطراف آن منطقه زندگی می‌کنند، شده و آنها باید با طلسمی که در همان کتاب وجود دارد انها را از بین ببرند.‌

جسیکا لوکاس، جین لووی، شیلو فرناندز، لو تیلور پوسی، الیزابت بلک مور، جیم مک‌لارتی و روپرت دگاس بازیگران فیلم ترسناک و دلهره‌آور “مرده شرور” می باشند.

فیلم اکشن و ماجراجویانه “G.I.Joe: Retaliation” با کارگردانی جان ام.چو، محصول مشترک سه کمپانی پارامونت پیکچرز، اسکای‌دنس پروداکشنز و متروگلدین‌مایر که با هزینه سنگین ۱۳۰میلیون دلار ساخته شده، با ۲۰/۵ میلیون دلار و انیمیشن کمدی “The Croods” با ۲۰/۳ میلیون دلار فروش در جایگاه دوم و سوم باکس‌آفیس قرار گرفتند.

به نوشته سینما بِلند، نسخه سه‌بعدی فیلم “پارک ژوراسیک” با ۱۸/۵ میلیون دلار، درام “وسوسه پری تایلر” با ۱۰/۵ میلیون دلار، اکشن “Olympus Has Fallen” با ۱۰ میلیون دلار، فیلم سه‌بعدی و فانتزی “اوز: بزرگ و قدرتمند” با ۸ میلیون دلار، “The Host” با ۵ میلیون دلار، “تماس” با ۳/۴ میلیون دلار و درام کمدی “Admission” با ۲ میلیون دلار فروش به ترتیب در جایگاه چهارم تا دهم فهرست پرفروش‌های این هفته سینماهای آمریکا و کانادا قرار گرفتند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.