گینگریچ با قبول شکست از رقابت های درون حزبی کناره گیری کرد

به گزارش ایرنا، گینگریچ عصر چهارشنبه به وقت محلی، با حضور در ستاد انتخاباتی خود در ارلینگتون در ایالت ویرجینیا کناره گیری خود از رقابت های انتخاباتی را اعلام کرد.

وی ضمن تقدیر از طرفداران و اعضای ستاد انتخاباتی خود به آنان وعده داد همچنان برای شکست ‘باراک اوباما’ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش خواهد کرد.

گینگریچ در یک پیام ویدئویی تاکید کرد، از همه امکانات و ظرفیت ها برای جلوگیری از انتخاب مجدد اوباما استفاده خواهد کرد، زیرا انتخاب دوباره او یک ‘فاجعه ملی’ به بار خواهد آورد.

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات درون حزبی افزود: از همه امکانات سیاسی و اقتصادی برای پیروزی نامزد جمهوریخواهان در برابر اوباما استفاده خواهد کرد.

گینگریچ در طول چندین ماه مبارزه انتخاباتی تنها در دو ایالت کارولینای جنوبی و جورجیا به پیروزی رسید و به رغم سه بار تغییر اعضای ستاد انتخاباتی خود موفقیتی به دست نیاورد.

به گفته یکی از تحلیلگران شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، بیش از چهار میلیون دلار صرف هزینه های انتخاباتی گینگریچ شده است.

رامنی نامزد حزب جمهوریخواهان قرار است برای جذب حمایت ‘ریک سنتروم’ رقیب سابق خود در انتخابات درون حزبی، هفته آِینده با او دیدار و گفت وگو کند.

برخی از تحلیلگران معتقدند با توجه به اینکه سنتروم منتقد سرسخت سیاست های رامنی است، رضایت او برای حمایت از رامنی کاری دشوار خواهد بود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر سال جاری برگزار می شود.

اروپام**۱۹۰۸**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۰۹۸۷۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.