یادمان ولایت سرور زنان جهانی

۰۹اردیبهشت،

GPlus

۲۰ دقیقه پیش – ساعت ۱۱:۰۹:۳۳

آفتاب: سیدرضا اکرمی – بیستم جمادی الثانی می باشد و سالروز ولادت سرور زنان عالم حضرت زهرا علیها السلام که پیامبر خاتم فرمود: «لوکان الحسن شخصاً لکان فاطمه، بل هی اعظم» اگر نکویی را در قالب فردی به نمایش بگذارید، فاطمه خواهد بود و بلکه برتر و بزرگتر، روز ولادت این نمونه جامع مقارن شده با روز ولادت ..

آفتاب:  سیدرضا اکرمی بیستم جمادی الثانی می باشد و سالروز ولادت سرور زنان عالم حضرت زهرا علیها السلام که پیامبر خاتم فرمود: «لوکان الحسن شخصاً لکان فاطمه، بل هی اعظم» اگر نکویی را در قالب فردی به نمایش بگذارید، فاطمه خواهد بود و بلکه برتر و بزرگتر، روز ولادت این نمونه جامع مقارن شده با روز ولادت معمار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام روح ا… الموسوی الخمینی قدس سره و روز زن نام یافته، که زن مرکز و محور و اساس سعادت هر نوزاد انسانی می باشد و با نقش وراثت و تربیت و تعلیم خود می تواند، بسیاری از معادله ها را تغییر دهد. در سالروز ولادت حضرت فرصتی پدید می آید که وی را بشناسیم و به دیگران بشناسانیم و در حد امکان به وی اقتداء نماییم و حضرتش را الگو قرار دهیم.

حضرت زهرا علیها السلام در «بینش و دانش، منش و روش، کوشش و تلاش» بی همتا بود و منصب شفاعت وی ویژه می باشد. این روز بر همه ارادت مندان به وی مبارک باد.

ایمیل :

شماره تماس :

توضیحات :

ثبت


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.