یادواره شهدای منطقه ۲۱ تهران برگزار می گردد

۲۰م آذر ،

یادواره شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس منطقه ۲۱ با حضور مدیران شهری ، خانواده معظم شهدا، ائمه جماعات ، شورایاران و مدیران محلات این منطقه برگزار می گردد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۲۱،دکتر مصطفی سلیمی شهردار منطقه ۲۱ با اعلام این خبر گفت: شهدا و دلاوری های آنان در طول هشت سال جنگ تحمیلی در اذهان و حافظه همه ملت ایران باقی است و برگ زرینی در تاریخ این کشور سرافراز محسوب می گردد.
 
وی افزود: شهرداری منطقه ۲۱ وظیفه خود می داند در راستای نیل به اهداف مدیریت شهری در خصوص پاسداشت یاد و خاطره شهدا و برای ادای احترام ،حفظ شأن و منزلت این بزرگ مردان بی ادعا که از جان خود در راه حفظ ارزش ها و برقراری راستی وعدالت در بین همه اقشار جامعه گذشتند یادواره ای را جهت گرامیداشت یاد وخاطره آنها و ادای احترام به خانواده های صبور و بردبارشان که تسلیم مشیت حق تعالی شدند برگزار کند.
 
سلیمی ادامه داد: در این مراسم علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره لاله های به خون خفته ایران عزیز در هشت سال جنگ تحمیلی ، از خانواده معظم این عزیزان هم تقدیر و تجلیل به عمل می آید تا شاید مرهمی بر دل آنها باشد و بدانند که همه مردم و مسئولان نظام موظف به رسیدگی و پاسخگویی به مشکلات و دل نگرانی های آنان می باشند و پیوسته رشادت ها و دلاوری های عزیزان شهیدشان در قلب و روح همگان زنده و جاوید خواهد ماند .
 
به گفته شهردار منطقه ۲۱ یادواره شهدای این منطقه روز پنج شنبه هفته جاری (۲۳ آذرماه) از ساعت ۱۸ الی ۲۱ در مجموعه فرهنگی فدک تهرانسر برگزار خواهد شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.