یاراحمدی ˝تپانچه‌های خانم اخترالسلطنه˝ را به دبیرخانه فجر فرستاد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

در سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر/

محمد امیریاراحمدی از ارسال نمایشنامه تاریخی ˝تپانچه‌های خانم اخترالسلطنه˝ به دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خبر داد.

محمد امیریاراحمدی که سال قبل تجربه موفقی در همکاری با شهاب الدین حسین پور برای نمایش “بیوه های غمگین سالار جنگ” در جشنواره تئاتر فجر پشت سر گذاشت به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت:  این همکاری در صورت پذیرش متنی دیگر در جشنواره امسال تکرار خواهد شد.

وی افزود: البته نمایش “بیوه‌های غمگین سالار جنگ” به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور آذرماه سال جاری در تالار چهارسو به صحنه می‌رود.

رئیس کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر تصریح کرد: نمایشنامه تاریخی “تپانچه‌های خانم اخترالسلطنه” را به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر فجر ارسال کرده‌ام و در صورت پذیرش شهاب‌الدین حسین‌پور آن را برای اجرا در فجر کارگردانی می‌کند.

امیریاراحمدی دربارهٔ داستان نمایشنامه گفت: ماجرا به اوایل دوران پهلوی مربوط می‌شود و مناسبات داخلی بین اعضای یک خانواده محور اصلی نمایشنامه “تپانچه‌های خانم اخترالسلطنه” است.

گفتنی است، نمایش “بیوه های غمگین سالار جنگ” نوشته محمد امیریاراحمدی آذر ماه در تالار چهارسو به روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا آغاز جشنواره تئاتر فجر اجرا خواهد شد.

این نمایش به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور، قصه طمع سه بیوه (هوو) است که بر سر ارث و میراث اموال همسر خود جدال می‌کنند و در نهایت تصمیمی نابخردانه می‌گیرند و…

گلاب آدینه، مهسا مهجور، نورا هاشمی، حمیده مستعان، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر، مهدی بیاتی و محمدرضا انتظامی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.