یارکشی نکونام و رحمتی در استقلال

۱۱م دیماه ،

تماشا:نکونام و رحمتی که پیش از این اهم اتاق بودند، در سفر به هرمزگان در هتل اتاق های جدا گرفتند. گفته می گردد حالا فاز تازهی از مشکلات این دو در تمرین دیده می گردد. از مشکل بر سر امیرحسین صادقی تا بی میلی رحمتی به مهار شوت های نکونام.

در این چند روز چیزی که در تمرینات استقلال به چشم می آید، برخورد سرد جواد نکونام و مهدی رحمتی با یکدیگر است. البته این موضوع بیشتر به چشم خبرنگاران می آید چون که به چشم هوادار استقلال همه چیز در تمرین فرهاد مجیدی دیده می گردد!

این دو بازیکن ملی پوش رابطه خوبی با هم داشتند ولی گفته می گردد حالا با هم قهر می باشند. رحمتی و نکونام که پیش از این در مسافرت های استقلال هم اتاق بودند، از بازی با آلومینیوم از هم جدا شدند.

موضوع ناراحتی این دو به چند ماه قبل برمی گردد. وقتی ملی پوشان قبل از بازی با کره جنوبی بیانیه دادند و به اصطلاح با رسانه ها آشتی کردند، جواد نکونام بلافاصله مصاحبه مفصلی با یکی از خبرگزاری ها انجام داد.

یارکشی نکونام و رحمتی در استقلال

این موضوع سبب ناراحتی مهدی رحمتی شد. رحمتی در جمع خصوصی گفته بود: «جواد اول باید صبر می کرد خبرنگاران بیانیه بدهند که پشت سر ملی پوشان می باشند یا نه و بعد مصاحبه می کرد.»

البته این موضوع کش پیدا نکرد. موضوعی که سبب شد رابطه این دو با هم بیش از قبل تار شود به موضوع امیرحسین صادقی برمی گردد. مثل اینکه در یکی از اردوهای تیم ملی شایعه می گردد کی روش می خواهد صادقی را به تیم ملی دعوت کندکه این اتفاق نمی افتد. پس از این ماجرا بود که رحمتی به صادقی گفته بود که نکونام سبب شده او به تیم ملی دعوت نشود.

صادقی چیزی در این مورد به نکونام نمی گوید ولی در یکی از تمرینات وقتی نکونام به صادقی گفت: «همینطور اگر بازی کنی به تیم ملی دعوت می شوی» صادقی با تعجب ماجرای رحمتی را برای نکونام تعریف می کند. نکونام از این صحبت جا می خورد و به صادقی توضیح می دهد که این موضوع واقعیت ندارد.

نکونام از حرف های رحمتی ناراحت شده و موضوع را به فتح الله زاده می گوید. گفته می گردد موضوع جلسه نکونام و مدیر استقلال همین بوده. ماجرای ناراحتی نکونام در استقلال هم همین بوده. به این سبب کاپیتان تیم ملی اعلام کرد تا تکلیف این موضوع روشن نشود، در تمرین استقلال شرکت نمی کند.

نکونام وقتی با حرف های فتح الله زاده راضی شد همراه استقلال به هرمزگان سفر کند، در هتل هرمز این شهر مثل قبل با رحمتی هم اتاق نشد. نکونام و صادقی با همدیگر هم اتاق شدند و رحمتی هم با حنیف عمران زاده هم اتاق شد.

این در حالی است که در روزهای قبل بحث کاپیتانی استقلال موضوع اصلی ناراحتی نکونام تلقی می شد. بحث کاپیتانی استقلال به بازی با گهر دورود برمی گردد. رحمتی قرار بود بازوبند کاپیتانی را به نکونام بدهد اما لحن بد او در جمع بازیکنان سبب ناراحتی نکونام شد. او در جمع بازیکنان با بی میلی به نکونام بازوبند را تعارف کرد.

قلعه نویی بعد از اینکه شنید در هتل هرمز، رحمتی و نکونام از هم جدا شده اند، در جلسه ای به بازیکنان گفت: «همینجا اعلام می کنم، کاپیتان اول استقلال فرهاد مجیدی است و اگر فرهاد نباشد، مجتبی جباری کاپیتان استقلال است و اگر مجتبی هم نباشد، امیرحسین صادقی و مهدی رحمتی کاپیتان سوم می باشند.»

در تمرین روز شنبه هم حمید بابازاده که رابطه خوبی با رحمتی دارد حدود ۲۰ دقیقه با نکونام خصوصی صحبت کرد. نکونام وقتی ناراحتی خودش را بابت رفتارهای رحمتی به بابازاده به زبان آورد، مربی دروازه بان های استقلال به کاپیتان تیم ملی گفت: «می دانم تو بازیکن بزرگی هستی و ارزشت بیشتر از این حرفاست ولی بیا و بزرگی کن و این موضوع را تمامش کن. خودم با مهدی حرف می زنم که با همدیگر صحبت کنید.»

این صحبت های مربی دروازه بان های استقلال هم سبب نشد که نکونام حاضر شود با رحمتی صحبت کند چون بابازاده بعد از این صحبت ها با ناراحتی به سمت ماشینش رفت.

رحمتی این روزها با حنیف عمران زاده سر و کار دارد و سعی می کند خودش را به فرهاد مجیدی هم نزدیک کند. او که از آمدن مجیدی استقبال نکرده بود، وقتی با نکونام قهر کرد سعی کرد از این فضا استفاده کند و با مجیدی گرم بگیرد. با وجود این موضوع نکونام کاملا حرفه ای رفتار می کند و با همه بازیکنان به یک شکل صحبت می کند.

بیشتر بازیکنان هم از رفتارهای نکونام راضی می باشند و به او احترام می گذارند. رابطه این دو آنقدر تیره است که وقتی موقع آیتم شوت به دروازه نکونام پشت توپ قرار می گیرد، رحمتی جایش را به دروازه بان دوم استقلال می دهد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.