یاری؛یاکیده را بازجویی می کند

« هوش سیاه » همزمان با تصویربرداری تدوین می شود؛

“حسین یاری” بازیگر اصلی مجموعه تلویزیونی « هوش سیاه » با پیوستن به گروه تولید در لوکیشن زندان مقابل دوربین رفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛پروژه « هوش سیاه۲» تصویربرداری تازه‌ترین سریال مسعود آب‌پرور همچنان در لوکیشن زندان واقع در دهکده مقاومت ادامه دارد .
طبق برنامه‌ریزی تصویربرداری این مجموعه که از ابتدای خردادماه آغاز شده‌ است تا ۷ ماه دیگر به پایان می‌رسد. این روزها هم‌زمان با تصویربرداری، تدوین سریال توسط بهرام آب‌پرور آغاز شده‌ است. ترکیب بازیگران این مجموعه تلویزیونی که تا به امروز حداقل تغییر را داشته‌ است با حضور حسین یاری مقابل دوربین کامل‌تر شد. یاری در سری نخست این مجموعه هم در مقابل کیکاووس یاکیده ایفای یکی از نقش‌های اصلی را برعهده داشت .
مجموعه تلویزیونی « هوش سیاه۲ » به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی سیدمرتضی فاطمی مقابل دوربین رفته است و نگارش فیلمنامه این مجموعه را همچون سری اول، آرش قادری برعهده داشته است .
در این مجموعه ایفای دو نقش اصلی همچنان برعهده حسین یاری و کیکاوس یاکیده است و بازیگران دیگری چون حسین سحرخیز، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، امیررضا دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، سعید دولتی، حسن خوانساری، کاظم هژیرآزاد، زهرا سعیدی و… حضور دارند .
از عوامل این پروژه می توان به خسرو نصیری‌خواه برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان،حسن کریمی : مدیرتصویربرداری، اصغرآبگون: مدیرصدابرداری، حسین مجد: طراح صحنه و لباس، نوید فرح‌مرزی:طراح گریم، شیدا باسمچی: منشی صحنه، علی رضایی:مدیر تدارکات و عبدلله شهباززاده: مدیر تولید اشاره کرد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.