یاری: تعطیلی یک هفته‌ای لیگ به هماهنگی تیم ملی کمک می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۱۸/آبان/ – ۱۷:۱۸ و در سرویس اخبار سیاسی ممتاز نیوز

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: برگزاری اردوی طولانی‌مدت و تعطیلی یک هفته‌ای لیگ به تیم ملی کمک خواهد کرد.

شهناز یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره وضع اردوی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و دختران فوتسال ایران در دو نوبت صبح و بعدازظهر  تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه خبر داد و گفت: ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در ایران با تیم ملی فوتسال بانوان روسیه دیدار خواهیم کرد.

یاری ادامه داد: پس از آن در صورت مهیا شدن شرایط فدراسیون، اردویی برون‌مرزی برگزار خواهیم کرد و در تهران هم با حضور تیم‌های خارجی تورنمنتی چهارجانبه برگزار می‌کنیم ، تا تیم ملی کاملا آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شود.

وی ادامه داد: به دلیل برگزاری لیگ برتر فوتسال و اعتراض تیم‌ها به حضور بازیکنانشان در اردوی تیم ملی تا کنون اردوها به مدت ۴ روزه برگزار می‌شد، اما این بار با توجه به اینکه برگزاری دیدارهای دوستانه را پیش رو داشتیم، تعاملاتی صورت دادیم و با تعطیل کردن یک هفته از لیگ مدت زمان اردو را افزایش دادیم. بدون شک این اردوی طولانی‌مدت به هماهنگی بازیکنان کمک خواهد کرد.

یاری در ادامه به مصدومیت برخی بازیکنان اشاره کرد و گفت: متاسفانه چند نفر از بازیکنان اصلی تیم ملی مصدوم شده‌اند که  مشغول فیزیوتراپی هستند. فرزانه توسلی که دروازه‌بان اصلی و فهیمه زارعی که از بازیکنان ثابت تیم به شمار می‌رود، فعلا نمی‌توانند تیم را همراهی کنند. 

وی افزود: با  وجود این اطمینان دارم که بازیکنان جوان و خوبی در تیم ملی داریم که می‌توانند جایگزین خوبی برای بازیکنان مصدوم باشند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.