یازدهمین نمایشگاه بین المللی آشپزخانه،حمام،سونا و استخرفردا گشایش می یابد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران که در آن بیش از دویست شرکت داخلی و خارجی از قاره های آسیا ، اروپا و آمریکا حضور دارند ، فردا در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد .

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر؛ در این نمایشگاه،شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای ؛ کره جنوبی ، هنگ گنگ ، آذربایجان ، روسیه ، سوئد ، ترکیه ، فنلاند ، چین ، برزیل ، اسپانیا و هلند تازه ترین و نوین ترین تولیدات، کالاها و صنایع خود را کرده اند .
 
در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه ، حمام ، سونا و استخر تهران ، حدود ۲۰۰ حضور دارند که از این تعداد  ۱۳۰ شرکت داخلی و ۷۰ شرکت خارجی است. این رقم نشان دهنده رشد ۲۶ درصدی مشارکت کنندگان نسبت به سال قبل است.

 در این نمایشگاه انواع وسایل و تجهیزات مختلف آشپزخانه های خانگی ، صنعتی و صحرائی همچون انواع کابینت ، سینک ظرفشویی، دستگاههای تهویه، هواکش و هود آشپزخانه،  سیستم های نورپردازی، میزو صندلی آشپزخانه، تجهیزات عمل آوری غذا ، تجهیزات آماده سازی غذا ، تجهیزات سرو غذا (خط سلف سرویس، کیترینگ) تجهیزات نگهداری (سردخانه ثابت و متحرک، ظرفشویی های صنعتی، وسایل و تجهیزات رستوران وکافی شاپ،تجهیزات حمام ؛ انواع وان، زیردوشی، دستشویی، پارتیشن و کابین دوش . تجهیزات سونا و استخر؛ تأسیسات سونا و استخر و اتاق بخار به نمایش عموم گذاشته شده است .
 
یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با هدف آشنایی مردم و متخصصین امور ساختمانی با محصولات و تولیدات تازه این حوزه ، توجه مسئولان به این صنعت ، یافتن بازارهای صادراتی ، افزایش اشتغال در حوزهای مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان داخلی  و خارجی ، برپا شده است.
 
باید به این نکته اشاره کرد که خطری که هم اکنون  به شدت محصولات داخلی ما را تهدید می کند مطابق معمول عرضه کالاهای چینی مشابه با کیفیتهای نه چندان مطلوب ولی با قیمتهای نازلتر در بازار داخلی است. حضور این کالاهای چینی آنچنان در حوزه صنایع مرتبط با نمایشگاه صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا واستخر پررنگ شده که در حال حاضر چینی ها تنها تولید کنندگانی می باشند که بصورت کشوری و در قالب غرفه ملی در این نمایشگاه حاضر میشوند.
 
نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، با همین عنوان همه ساله در کشورهای پیشرفته جهان از جمله آلمان، آمریکا، فرانسه، روسیه، انگلستان، ژاپن و حتی امارات متحده عربی و ترکیه ، برگزار می گردد.
 
علاقمندان می توانند در روزهای ۳۱ مرداد تا ۳ شهریور ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، بازدید کنند.  
 
انتهای خبر/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.