یاسرهاشمی: مأمور انتقال خواسته‌های عمومی برای حضور پدرم در انتخابات هستم

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
یاسر هاشمی در جمع اصلاح طلبان مشهد با بیان اینکه دغدغه پدرم برای حضور در انتخابات سن بالای او نیست، گفت: مأموریت انتقال خواسته‌های عمومی برای حضور پدرم در انتخابات را دارم.

فارس نوشت: یاسر هاشمی رفسنجانی ۱۰ اردیبهشت ماه در جمعی خصوصی با حضور تعدادی از اصلاح‌طلبان خراسان‌رضوی در محل حسینیه آیت‌الله شاهرودی مشهد با اشاره به صحبت‌های کروبی در انتخابات ۸۸ اظهار کرد: وقتی از آقای کروبی پرسیدند در دور دوم به چه کسی رأی بدهیم، ایشان گفتند طرفداران من می‌دانند به چه کسی رای بدهند و از گفتن مستقیم پرهیز کردند.

وقتی حضور را پذیرفتیم نباید در داخل خود تردید ایجاد کنیم

وی با بیان اینکه نگرانی برای انتخابات آتی ریاست جمهوری وجود دارد، تصریح کرد: با این حال تجربه همه ما بسیارتر شده و با همان زاویه نگرانی باید رفتارها و شیوه‌ها را درست کرد.

هاشمی با تاکید بر این جمله که «شتر سواری دولا دولا نمی‌شود»، عنوان کرد: وقتی حضور را پذیرفتیم، نباید در داخل خود تردید ایجاد کنیم.

وی با اشاره به تاکید بسیاری از اصلاح‌طلبان برای حضور هاشمی یا خاتمی در عرصه نامزدی ریاست جمهوری یادآور شد: به اعتقاد من هم این حرف بسیار درست است و نشان می‌دهد که اگر می‌خواهیم سریع‌تر به یک نتیجه مناسب برسیم باید این موضوع را پیگیری کنیم.

یاسر هاشمی متذکر شد: یکی از دلایل سفر من هم به مشهد و سایر شهرستان‌ها، انتقال این خواسته عمومی به پدرم است.

وی تاکید کرد: با این حال باید بدانیم این درخواست بیشتر از طرف کدام بدنه اجتماع می‌شود تا بتوانیم برنامه‌ریزی در این مورد انجام دهیم.

هاشمی و خاتمی تاکنون چهار تا پنج جلسه با هم داشته‌اند

مشاور حسن روحانی با اشاره به چهار تا پنج جلسه‌ای که هاشمی و خاتمی با هم داشتند، تصریح کرد: فکر می‌کنیم دغدغه خاتمی، دغدغه رأی نیست و او هنوز به جمع‌‌بندی نرسیده است.

وی با بیان اینکه دغدغه هاشمی نیز دغدغه سن بالای او نیست اضافه کرد: هرچند خود ایشان نیز به سن بالای خود اذعان دارند، اما حاج آقا بسیار سالم می باشند و به طور مثال ماه رمضان سال قبل تمام روزه‌های خود را گرفتند.

یاسر هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: هاشمی نمی‌خواهد بیاید و باز دوباره درگیری‌هایی در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه دیگر همه قبول دارند که دیوار کج بالا می‌رود، گفت: بخشی از حاکمیت مشکلات را این گونه که ایشان قبول دارند، نمی‌بینند.

احساس می‌شود این دوره اصلاح طلبان به وحدت رسیده‌اند

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه احساس می‌شود در این دوره اصلاح طلبان به وحدت رسیده‌اند، افزود: به تشخیص خودم به جمع‌بندی دربارهٔ روحانی رسیده‌ام و معتقدم تنها اوست که بعد از خاتمی و هاشمی می‌تواند کشور را به آرامش بازگرداند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.