یافت آباد میزبان برترین های سینمای بعد از انقلاب است/پنجشنبه

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با فعالیت کانون فیلم منطقه هجده

پردیس سینمایی تماشا هر هفته میزبان فیلمی از برترین آثار سینمایی بعد از انقلاب است.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنر آنلاین،مدتی است در پردیس تماشا کانون فیلمی افتتاح شده که فیلمهای برتر تاریخ سینمای بعد از انقلاب را نشان می دهد که از این میان می توان iبه “باشو غریبه کچک”ساخته iبهرام بیضایی اشاره کرد.

سربندی مسئول این کانون فیلم در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره این کانون و نحوه انتخاب فیلمها برای نمایش در آن گفت:کانون فیلم منطقه هجده زیر نظر شهرداری فعالیت می کند و هیات رییسه آن،فیلمها را برای نمایش انتخاب می کند.

او افزود:برنامه اصلی ما نقد و بررسی آثار فرهنگی خوب و فیلمهای اجتماعی قابل نقد است اما چون متاسفانه فیلمهای قابل توجه کمی در سالهای اخیر ساخته شده،در برامه نمایش و نقد خود از فیلمهای برتر تاریخ سینمای بعد از انقلاب هم استفاده می کنیم.

سربندی افزود:ما تلاش داریم تا با جذب اسپانسر برای این برنامه ها بتوانیم از عوامل فیلمها هم دعوت کنیم تا با حضور در این برنامه ها،باعث iبهتر شدن سطح کیفی آنها شویم.

پردیس سینمایی تماشا در منطقه یافت آباد iبه آدرس چهار راه یافت آباد،میدان معلم،ابتدای بلوار مدائن دو شنبه هر هفته از ساعت چهار بعد از ظهر پذیرای علاقه مندان iبه سینما است.

این هفته فیلم کاغذ بی خط iبه کارگردانی ناصر تقوایی در این پردیس iبه نمایش در می آید.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.