یامین‌پور را به مناظره دعوت می‌کنیم

۱۸م آذر ،

ثمرقندی در واکنش به اظهار نظرهای شخصی یک روزنامه نگار اعلام کرد:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ تهیه کننده سریال «راستش را بگو» در واکنش به برداشت های شخصی یک روزنامه نگار از سریال راستش را بگو گفت: عوامل این سریال یامین پور را به سبب انتشار یافتن یادداشت در فضای مجازی دعوت به مناظره زنده تلویزیونی برای پاسخگویی به این ادعاها می کنند.

فاطمه ثمرقندی، تهیه کننده سریال «راستش را بگو» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در خصوص انتشار یافتن یادداشت وحید یامین پور روزنامه نگار اصولگرا و مجری سابق تلویزیون در فضای مجازی درخصوص این سریال گفت: نظر من این است که یامین پور نه سریال را به صورت کامل دیده و نه متوجه مفاهیم آن شده است.

وی ادامه داد: به این راحتی نمی توان با نظر شخصی و کج خیالی خودبا کسانی که دردهای جامعه را به تصویر می کشند برخورد کرد.

ثمرقندی در پاسخ به اینکه تصمیمی برای اقدام قضایی درخصوص این سخنان انجام داده اید، توضیح داد: تصمیم بر انجام این کار نداریم و نظرم این است که این فرد مسائل را با خیالات خود بررسی می کند درحالیکه واقعیت چیز دیگری است.

تهیه کننده سریال «راستش را بگو» اعلام کرد: عوامل این سریال یامین پور را دعوت به مناظره زنده تلویزیونی برای پاسخگویی به این ادعاها می کند.

گفتنی است، دکتر وحید یامین پور مجری سابق برنامه «دیروز امروز فردا» با نگارش مطلبی در فضای مجازی مدعی شد «راستش را بگو» یکی از حرفه ای ترین محصولات جنگ رسانه ای علیه انقلاب اسلامی است و پخش آن با مرگ ستار بهشتی فعال کارگری و وبلاگ نویسی که چندی پیش در بازداشت به طرز مشکوکی فوت کرد ربط دارد»

انتهای پیام/ع.ت/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۹۲۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.