یاهو ده‌ها سرویس دیگر خود را هم غیرفعال می‌کند

۰۵ تیرماه ۱۳،

شرکت یاهو قصد دارد بازهم از حجم فعالیت‌های خود بکاهد و در این تصمیم تازه ۱۲ محصول دیگرش را غیرفعال کند تا از این طریق بتواند تمرکز بیشتری بر سرویس‌های اصلی خود داشته باشد و به آنچه کاربران در طول زندگی روزانه خود نیاز دارند بهتر پاسخ دهد.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، از جمله سرویس‌هایی که یاهو قصد دارد آن‌ها را تعطیل کند می‌توان به AltaVista به عنوان قدیمی‌ترین محصول در حوزه موتورهای جست‌وجوگر و Yahoo RSS Alerts اشاره کرد. دیگر محصولاتی که در این اقدام غیرفعال می‌شوند Yahoo Axis، Citizen Sports، Yahoo Browser Plus و بعضی سرویس‌های دیگری خواهند بود که کمتر شناخته می شوند.
 
"جی روسیتر"(Jay Rossiter)  مدیر مرکز پلتفورم‌های یاهو در وبلاگ رسمی خود توضیح داد: «ما امروز قصد داریم بعضی دیگر از سرویس‌های خود را از کار بیاندازیم و از این طریق بتوانیم تمرکز بیشتری بر محصولات اصلی خود داشته باشیم و به نیازهای زندگی روزمره مردم پاسخ بهتر دهیم».
 
لازم به ذکر است که یاهو در ماه آپریل هم چندین سرویس خود از جمله Deals و SMS Alerts را با هدف مشابه غیرفعال کرد.
 
شرکت یاهو قصد دارد در آینده نزدیک و پس از غیرفعال کردن سرویس AltaVista کاربران را به استفاده از محصول مشابه در بخش Yahoo Search تشویق کند. این شرکت توضیح داد که در همین راستا چند قابلیت دیگر به جست‌وجوگر اینترنتی خود می‌افزاید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.