یاوران طبیعت با نثار خون خود مردانه درخشیدند/ ادامه عکس العمل ها به رفتار کشتارچیان قاتل

دیده بان حقوق حیوانات: مردانی از جنس آسمان با دلهایی پر از عشق به مرز و بوم از تمام توان خود برای تعالی و ترقی این سرزمین می کوشند و مردانه جانشان را نثار می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کسانی که افق را نشانه رفته بودند و وقتی که دیدند برای رسیدن به آن باید فدا شوند با خون خود نهالی را آبیاری کردند که اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است.
شکارچیان این بار نیز در پی بارها ارتکاب اعمال تبهکارانه در حق انسانها و حیوانات ثابت کرده اند که نه ورزشکار و نه علاقمند طبیعت هستند بلکه موجوداتی ساقط از ارزش های انسانی و اخلاقی هستند و اینبار حادثه ای دیگر برای محیطی از استان همدان جامعه محیط زیست ایران را در سوگ فرو برد.
علی آبادی محیط بان با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: حفاظت از طبیعت که همراه با گشت و کنترل مناطق تحت حفاظت و جلوگیری از شکار و صید توسط شکارچیان سختیهای خاص خود را دارد.
وی با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت از ساعات شبانه محیط بانان صرف حفاظت از طبیعت و حیات وحش می شود افزود: بسیاری از اوقات با مشاهده شکارچی در نیمه های شب در کوه کمین می زنیم تا از صید و شکار جلوگیری کنیم.
وی با اشاره به حضور فعال در طبیعت ادامه داد: در زمستان و تابستان در فصل سرما و گرما پیاده و سواره داخل منطقه گشت زنی می کنیم.
این محیط بان درگیری با شکارچیان را از سختیهای کار محیط بانی دانست و خاطر نشان کرد: کسی که عاشق کارش باشد باید سختیهای آن را تحمل کند در غیر این صورت اشتباهی وارد آن کار شده است.
گفتنی است با توجه به سختیهایی که در این شغل وجود دارد کاش حداقل به خاطر حفاظت از طبیعت حمایت های قانونی از این قشر زحمتکش شود.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.