یاوری:ناراحت شدید پرسپولیس را بردم؟/ ژوزه حالا من را می‌شناسد

به گزارش خبرآنلاین؛«چرا قیافه خیلی ها غمگین است؟ناراحتید فجر پرسپولیس را برده است؟»محمود یاوری پس از ورود به سالن کنفرانس خبری این حرف را به خبرنگاران زد و گفت:« وقتی بازی شروع شد همه عکاسان پشت دروازه‌ ما رفتند و گفتم حداقل یکی از آنها پشت دروازه پرسپولیس برود اما در نیمه دوم فکر کنم همه فهمیدند ماجرا از چه قرار است و برای عکاسی پشت دروازه پرسپولیس رفتند.»
یاوری این را گفت و ادامه داد:« قبلا‌ هم گفته بودم نتیجه در زمین مشخص می‌شود. این آقای محترم گفته بود من را نمی‌شناسند، طبیعی است چون او تازه به ایران آمده اما اکنون من را به خوبی شناخته است.»
یاوری ادامه داد:« بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند. ما در گوشه‌ای از ایران تمرین می‌کنیم و بازیکنان‌مان بسیار پرتوان و کم‌ادعا هستند. با توجه به مسائل مالی، بهترین‌ها را گرفتیم و باید به مدیریت و هیئت مدیره باشگاه تبریک بگویم. ما باید پرسپولیس را می‌بردیم.مطمئن هستم پرسپولیس روزهای بهتری پیش‌رو دارد. از خوش‌شانسی ما بود که در این موقع به پرسپولیس خوردیم.»
یاوری با اشاره به توان بازیکنان فجر در پایان گفت:« اگر بازیکنانم دو برابر توان‌شان در زمین ندوند آنها را نمی‌بخشم. آنها باید ۹ کیلومتر دوندگی داشته باشند. بین دو نیمه روی تخته نوشتم “شهامت، جسارت و غیرت” در تمام بازی‌ها ما فقط یک هدف داریم و آن هم شادی روح شهید سپاسی است.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.