یاوری: تیم من شایسته تر از استقلال بود/ به خاطر خستگی راه، کنار زمین خواب بودم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می گوید تیمش شایسته پیروزی برابر استقلال بود.

به گزارش ممتاز؛ محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی پس از شکست تیمش برابر استقلال در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «امروز فوتبال خوبی را شاهد بودیم. به نظرم بچه ها با غیرت و تعصب بازی کردند و با توجه به بضاعت‌مان نمایش خوبی داشتیم. در بسیاری از مسابقات یک تیم خوب بازی می کند اما نتیجه دلخواه را نمی گیرد. فکر می کنم شایستگی تیم من بیشتر از این بود و باید به پیروزی می رسیدیم.»

او ادامه داد: «انتظار داشتیم استقلال در نیمه دوم کم بیاورد و به همین خاطر به آنها فشار وارد کردیم. به هر حال امیدوارم در بازی های پیش رو خط دفاعی تیم بهتر شود. هر چند من هم مثل بازیکنان خسته راه دیروز بودم. من که کنار زمین خواب بودم.»

یاوری در پایان گفت: «اگر صحنه ای که در اواخر بازی رخ داد پنالتی نبود که هیچ اما اگر بود، داور عدالت را رعایت نکرده. امیدوارم آقای فردوسی پور با کارشناسان خوبی که در برنامه اش دارد، این صحنه ها را نشان دهد. امروز روز خوب تیم من بود و  به نظرم در آینده بهتر از این خواهیم شد. امیدوارم سازمان لیگ تفاوت فاصله بین بازی‌ها را در نظر بگیرند تا تیم ها خسته نشوند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.