یاوری: فجر این هفته سه بازیکن خارجی را تست می کند/ نشستهای خبری پیش از بازی اتلاف وقت است

۲۳م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: این هفته سه بازیکن خارجی را برای جذب یک بازیکن تست خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمود یاوری امشب در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: یکی از این بازیکنان آفریقایی و دو نفر دیگر از کشورهای صربستان و کرواسی می باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که روند رو به رشد تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که به سبب تعطیلات متعدد و بعضی فعل و انفعالات کند شده بود، از این هفته سرعت گرفته و پس از آن شاهد بهتر شدن وضعیت این تیم فوتبال باشیم.

یاوری همچنین مصاحبه های خبری قبل از بازی را فاقد تاثیر چندانی دانست و گفت: این نشست ها از نظر من تاثیر چندانی ندارد و تنها یک اتلاف وقت است و نبود آن تفاوتی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از او در خصوص عملی شدن وعده های رویانیان در هنگام جذب بازیکن از این تیم پرسید، گفت: آقای رویانیان صحبتهای بسیاری کرد اما امروز هیچ یک را به خاطر نمی آورد! اگرچه طبیعی است، این صحبتها تنها برای جذب بازیکن ما بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا از شیراز، سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی در حالیکه به نقل از مسئولان لیگ، از برگزاری نشست قبل از بازی در زمان و مکان مقرر شده اطلاع داشت اما بدون اعلام قبلی در این نشست شرکت نکرد.

از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی فردا، یکشنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب در شیراز دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. جواد د:

    با سلام میخواستم بدونم برای اینکه بخوام برای تیم فجر تست بدم باید کجا برم و شرایطش چجوریه؟لطغا تو رو بخدا جوابمو بدین.باتشکر به امید ماندن تیم خوب فجر در لیگ برتر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.