یاوری: پرسپولیس حالا یک تیم خانوادگی است/ تیم فجر موش آزمایشگاهی نیست

۹ م دیماه ،

56-4.JPG

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز گفت: زمین چمن ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب صدمات بسیاری به تیم ما زد و امروز بسیار خوشحالم که بار دیگر ورزشگاه پیر حافظیه شیراز را جوان می‌بینم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمود یاوری در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس، تاکید کرد: مسئولان بدانند که تیم فجر موش آزمایشگاهی نیست که یک بازی در این زمین انجام دهد و چمن آزمایش شود.

وی ادامه داد: من از آقای کمانه و آیت اللهی گلایه دارم، اگر بناست در ورزشگاه حافظیه بازی کنیم باید تمام بازی ها اینجا باشد، اگر هم قرار است یک بازی اینجا باشد، در همان ورزشگاه شهید دستغیب بازی کنیم بهتر است.

یاوری با یادآوری اینکه در طول نیم فصل و برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه دستغیب شیراز هیچ گلایه‌ای در مورد زمین نکرده است، گفت: ده تن از بازیکنان تیم ما به سبب بازی در آن زمین مصدوم شدند و هنوز هم به واسطه صدماتی که به ما وارد شده می‌سوزیم و می‌سازیم.

او گفت: اگر من به عنوان سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گلایه ای را عنوان می کنم، دوست هستم، فوتبال این شهر یک قربانی مدیریت اشتباه را داده است، نباید باز هم تیمی قربانی شود.

یاوری همچنین دربارهٔ خصوص بازی فردا گفت: تیم ما کاملا آماده است و علی رغم داشتن ۵ مصدوم و محروم، همواره به داشته هایم نظر داشته و بر روی آنان سرمایه گذاری کرده ام.

او با بیان اینکه تیم پرسپولیس را کاملا آنالیز کرده و می شناسد، خاطرنشان کرد: پرسپولیس امروز یک تیم خانوادگی است که همه با هم دوست می باشند و تا بروز اولین مشکل این شرایط خوب است، آرزو نمی کنم مشکلی برای این تیم به وجود بیاید اما امیدوارم که فردا فجر با برد زمین بازی را ترک کند.

یاوری در عین حال گفت: بودن در بین تیمهای نیمه اول جدول لیگ برای تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با این توان مالی، مدینه فاضله محسوب می گردد.

وی همچنین گفت: مسئولان به ما اجازه نداده اند امروز در زمین حافظیه تمرین کنیم حتی در حد یک عرق گیری ساده و من به این موضوع اعتراض دارم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.