یحیی در پرسپولیس تقریباً موفق بود/ بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس پیروانی است

۱۸اردیبهشت،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یحیی گل محمدی در پرسپولیس زحمات زیادی کشید و تا حدودی موفق عمل کرد.

ناصر ابراهیمی در گفتگو  با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: یحیی گل محمدی بعد از ژوزه به پرسپولیس آمد و تقریباً موفق بود چون تیم آن زمان دوازدهم جدول بود اما بعد از آمدن گل محمدی، سرخپوشان ششم شدند. ممکن است پرسپولیس خیلی خوب بازی نکرده باشد اما نتیجه گرفت اما مشکل یحیی این بود که تجربه نداشت . اشتباه اینها این است که بدون تجربه می باشند و هدایت تیم های بزرگ را قبول می کنند. اشتباه دیگر یحیی هم این بود که کنار خودش آدم های باتجربه نداشت. بردن سپاهان کار سختی نبود و می توانست نتیجه بگیرد چون پرسپولیس در این بازی ۲ بار جلو افتاد و کسی که لب خط می ایستد ،‌ باید تعویض های خوبی انجام دهد تا مدافع باشد نه اینکه حمله کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان افزود: در بازی با سپاهان ۲ نفر در میانه زمین مراقب علی کریمی بودند اما گل محمدی بی سبب او را خارج کشید. کریم انصاری فرد هم عالی بود اما او را هم عوض کرد. یحیی در این بازی می خواست دل همه بازیکنانش را به دست آورد اما مربیگری اینطوری نیست که بخواهی دل همه را به دست بیاوری.
امیر قلعه نوعی در اهواز ۷۰ دقیقه برتری یک بر صفر تیمش را حفظ کرد و این هنر یک مربی است اما یحیی چنین هنری را مقابل سپاهان نداشت.

ابراهیمی در پایان گفت: رویانیان قبلاً گفته بود که پای یحیی می ایستد. حالا که یحیی استعفا داده، نمی دانم رویانیان استعفایش را قبول می کند یا نه نمی دانم گزینه داخلی اش برای هدایت پرسپولیس در فصل آینده چه کسی است. مربی خارجی که به درد پرسپولیس نمی خورد و باید مربی داخلی بیاورند اما این مهم است که چه کسی می آید. من نمی توانم در مورد سرمربیگری پرسپولیس نظر بدهم اما مربی خوب دارند که با این تیم موفق شود.
الان بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس امثال افشین پیروانی می باشند چون تجربه مربیگری را دارد و گروه خوبی هم با او کار می کنند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.