یخچالی که حواسش به همه چیز هست +عکس

FoodPlus

داشتن یک یخچال خوب در خانه این اجازه را می دهد تا غذاها را به مدت تعیین شده و بدون هیچ مشکلی نگه داری کرد. این بدین معناست که یخچال خوب می تواند از صرف هزینه های اضافی شما نیز جلوگیری کند اما سوال اینجاست که اینچنین یخچالی وجود دارد؟

“FoodPlus” هوشمندانه ترین طرحی است که برای یک یخچال ارائه شده است. این وسیله می تواند تمام خریدهای شما را چک کرده و بهترین انتخاب برای خرید روزانه یا خوردن را به شما پیشنهاد دهد. این یخچال پیشنهادات و توصیه های مختلف را به تلفن همراه هوشمند شما ارسال می کند.

 

از جمله امکانات این یخچال می توان به موارد خرید اشاره کرد:

قبل از خرید: این یخچال به شما اطلاع می دهد چه مقدار مواد اولیه در خود دارد و به چه اقلامی نیاز است همچنین جلوگیری می کند تا هزینه اضافی برای موادی که هنوز در یخچال دارید نکنید.

بعد از خرید: بعد از خرید شما می توانید مواد را درون یخچال بگذارید و این وسیله تاریخ های انقضا و البته زمان پر شدن را حساب می کند تا در مواقع درست به شما اخطار دهد و از فاسد شدن ماده غذایی جلوگیری کند.

این طرح در مسابقات لوازم خانگی در میان ۱۰۰ فینالیست قرار گرفت و تا چند روز آینده احتمال آن را دارد که به عنوان قهرمان و برنده مسابقات نیز انتخاب شود.

FoodPlus

The post یخچالی که حواسش به همه چیز هست +عکس appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.