یعقوب کریمی: حتما عقیلی یک چیزهایی می‌داند/ زمان به عقب برگردد دوباره سپاهان را انتخاب می‌کنم

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – یعقوب کریمی هافبک چپ پای سپاهان در فصل جاری با بدشانسی مواجه شد و آسیب دید.

به گزارش ممتاز؛ البته مصدومیت او تقریبا برطرف شده و این احتمال وجود دارد که کریمی در بازی با استقلال خوزستان به میدان برود. با او در مورد وضعیت سپاهان صحبت کردیم و کریمی در مورد آینده‌ای که این تیم در پیش دارد به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد. 

مثل اینکه آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟
متاسفانه رباط خارجی من و یکی از رباط‌های مفصلی‌ام دچار آسیب‌دیدگی شده بود ولی خدا را شکر الان شرایط بهتری دارم و احتمال دارد در بازی با استقلال خوزستان به میدان بروم. 
چرا سپاهان بد نتیجه گرفته است؟
ما واقعا اسیر بدشانسی شدیم. قبل از آغاز فصل نویدکیا را از دست دادیم و مجتبی جباری هم بعد از چند هفته از تیم رفت. در ادامه چند بازیکن مصدوم شدند و همین موضوع سپاهان را دچار مشکل کرد. در چند بازی هم بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. 
حتی صدای تماشاگران هم در آمده است. در این مورد چه صحبتی داری؟
تماشاگران حق دارند ناراحت باشند چون سپاهان هزینه کرده و در این سال‌ها همیشه مدعی قهرمانی بوده است. انتظارات از سپاهان بالا است ولی مطمئن باشید ما در هفته‌های آینده نتیجه می‌گیریم. 
قبول داری حضور در سپاهان برای تو بدشانسی آورد؟
من اینطوری فکر نمی‌کنم و در اینجا از همه چیز راضی هستم. اگر زمان به عقب برگردد دوباره سپاهان را انتخاب می‌کنم. به هر حال مصدومیت هم جزیی از فوتبال است. 
در این چند هفته با کرانچار اختلاف نداشتی؟
به هیچ عنوان مشکل نداشتم. متاسفانه یکی از پایگاه اینترنتی‌ها از قول من مصاحبه‌ای منتشر کرد که ما شکایت کردیم. من هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که در مورد سرمربی صحبت کنم. 
هادی عقیلی در مصاحبه‌های اخیر خود به این موضوع اشاره کرده که بعضی‌ها در باشگاه سپاهان سمپاشی می‌کنند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
من تازه به سپاهان آمدم و این در حالی است که عقیلی چند در سپاهان بازی کرده و کاپیتان تیم است. حتما آقا هادی یک چیزهایی می‌داند ولی من اطلاعی از این مسائل ندارم. 
قبول داری سپاهان از رفتن خلعتبری و مصدومیت سوکای ضربه خورد؟
آنها مهاجمان خوبی بودند ولی مهاجمان فعلی سپاهان خوب می باشند. محمد غلامی ۴ گل زده و جالوویچ هم ۲ گل زده است. این در حالی است که آرش افشین مصدوم شد. اگر این بدشانسی‌ها دست از سر ما بردارد نتیجه می‌گیریم. 
فکر می کنی امسال هم مدعی جدی باشید؟
بله، ما و استقلال مدعیان جدی قهرمانی هستیم. فولاد هم تیم خوبی است و برای آنها احترام قائل می باشند اما این تیم تا آخرین هفته نمی‌تواند این روند را ادامه دهد. 


۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.