یک تن مواد مخدر در آبادان امحاء شد

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در این آیین گفت: اعتیاد به یک چالش جهانی تبدیل شده وجمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه بامواد مخدر پیشتاز است.

‘بهرام ایلخاص زاده’ افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس شکست سختی را متحمل شدند و برای جبران شکست خود از جنگ نرم به عنوان یک ابزار جدید استفاده می‌کنند و مواد مخدر یکی از ابزارهای دشمن در این جنگ است.

وی اظهارداشت: موقعیت استراتژیک ایران و مجاورت با کشور‌های تولید کننده مواد مخدر مانند افغانستان و پاکستان که دو قطب اصلی تولید این مواد در جهان هستند، حساسیت کشور و تلاش مضاعف نیروهای مبارزه با مواد مخدر ایران را دوچندان کرده است.

رییس پلیس مبارزه بامواد مخدر استان خوزستان نیزگفت: معضل اعتیاد و مواد مخدر امروز تمام جامعه بشری را در بر گرفته است.

سرهنگ ‘ علی شرهانی ‘ افزود: امروز دشمن با استفاده از مواد مخدر سعی دارد تا جوانان را از انقلاب و آرمان های شهدا دور کند.

وی اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر مختص یک نهاد وارگان انتظامی و نظامی نیست و برای برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیاز به عزم ملی است.

سرهنگ شرهانی آگاه سازی و فرهنگ سازی در خانواده ها و جامعه را یکی از راههای مبارزه با اعتیاد دانست و گفت: مهارت نه گفتن به مواد مخدر در جامعه باید تقویت شود.

وی خواستار همکاری مردم با نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط فرهنگی در امر مبارزه با مواد مخدر شد. ۷۱۰۲/۶۴۲/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۲۰۶۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.