یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل چهاربانده شدن جاده هراز اختصاص یافت

‘ سیدعلی اکبر طاهایی ‘ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : اختصاص این اعتبار از سوی دولت تصویب شده و قرار است بزودی به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) اختصاص داده شود.

وی گفت: تاکنون بخش زیادی از جاده هراز در مسیر استان مازندران و نیز محدوده استان تهران تعریض و چهار بانده شد و با اختصاص اعتبار افزایشی از سوی دولت، تکمیل این جاده مهم و تاثیرگذار کشور، شتاب خواهد گرفت.

استاندار مازندران همچنین به ساخت سد هراز به عنوان یکی دیگر از طرح های مهم دولت در این استان اشاره کرد و گفت: در نامه ای که چندی قبل به رییس جمهوری نوشتم خواستار افزایش بودجه سالانه برای ساخت سد هراز شدم که امیدوارم مورد موافقت دولت قرار گیرد.

وی افزود : با ساخت سد هراز، تعدادی از واحدهای بهره برداری معادن ، واحدهای تولیدی و نیز پذیرایی و خدماتی بین راهی واقع در مسیر جاده هراز در شهرستان آمل تخریب یا جا به جا خواهد شد که نیاز به حدود ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار دارد که تاکنون تنها ۱۲ میلیارد ریال از این مبلغ به شرکت آب منطقه ای مازندران اختصاص یافت.

طاهایی گفت: پروژه انتقال آب چالوس به دشت هراز نیز در حال اجرا است و دستگاه های مرتبط نیز با جدیت در حال پیگیری و تامین اعتبار لازم هستند. ک/۳

۷۳۲۷/۱۶۵۴/۵۰۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۸۶۸۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.