” یلدا “با حضور محمدرضا شریفی نیا شهریور ماه کلید می خورد

مجموعه تلویزیونی “یلدا” به کارگردانی حسن میرباقری، مرکز سیمافیلم نیمه دوم شهریور ماه در شهر بسطام کلید می خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی سیما ، بهروز خوش رزم تهیه کننده این پروژه با اعلام این خبر گفت: تمامی بازیگران با پروژه قرارداد بستند و فهرست عوامل پشت دوربین این اثر نیز تکمیل شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده “یلدا” نیمه دوم شهریور ماه در شهر بسطام کلید می خورد.
وی افزود: برای انتخاب نقش یلدا در صدد بودیم تا از چهره ای جدید برای این کاراکتر استفاده کنیم و پس از انجام مراحل مختلف تست بازیگری از میان بیش از ۵۰ نفر در نهایت سحر افتاده برای ایفای این نقش انتخاب شد.
این تهیه کننده تصریح کرد: منزل حاج ممدلی ، قهوه خانه ، منزل عاطفه ،  بیمارستان ، خیابان ها و جاده کوهستانی لوکیشن های اصلی این مجموعه در بسطام است. همچنین در تهران نیز منزل علی ، منزل آفاق ، مزون لباس ، فرودگاه امام و ایستگاه راه آهن لوکیشن های اصلی این اثر را تشکیل می دهند.
در خلاصه داستان “یلدا” آمده است: حاج محمد علی زاهدی مشهور به مندلی که سال هاست سنت تعزیه خانی را در شهرستان بسطام حفظ کرده است با نزدیک شدن زمان مرگش احساس می کند که خطا یا گناهی در گذشته باعث تنهایی و آشفتگی امروز او و دور افتادن فرزندانش از اصالت هاست؛ وی به جستجو در گذشته اش می پردازد تا این که … .
بنا بر این گزارش سیمافیلم فهرست نهایی بازیگران ” یلدا” به این شرح اعلام شده است: محمدرضا شریفی نیا، کاظم هژیر آزاد، چنگیز جلیلوند، اسماعیل خلج، فریبا کوثری، ماهچهره خلیلی، الهام پاوه نژاد، حمیدرضا آذرنگ، سید مهرداد ضیائی، حامد میرباقری، بیژن افشار، حمید عطائی، اکبر سلطانعلی، و سحر افتاده (به نقش یلدا).
همچنین فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از : نویسندگان فیلمنامه : الهه میرباقری ، آزاده محسنی ،  بازنویسی فیلمنامه و مشاور کارگردان: داود میرباقری ، مدیر تصویربرداری : رضا غفاری ، دستیاراول کارگردان : رضا اصغری ، مدیر تولید : امیر سطان زاده ،  مشاور هنری  و تولید : مهران برومند . طراح گریم : عبدالله اسکندری ، طراح صحنه و لباس : آیدین ظریف . دستیار دوم کارگردان: حمیدرضا میلاد ، دستیار سوم  کارگردان : غزال خوش رزم ، مدیر تدارکات : سعید نظری ، منشی صحنه : مارال فتحی ، عکاس و تصویربردار پشت صحنه : مسعود پاکدل.
بهروز خوش رزم مجموعه الف ” یلدا ” را در یازده قسمت؛ در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیمافیلم تهیه می کند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.