“یه حبه قند” در سینما آزادی کرمانشاه اکران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش صحنه‌ای “باغ آتش” نوشته امین ابراهیمی که توسط احسان ملکی کارگردانی شده است، ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن غدیر(مجتمع شهید آوینی) به صحنه رفت و تکیه معاون‌الملک ساعت ۲۰ با نمایش آیینی “تعزیه کاروان شهادت” به نویسندگی و کارگردانی حسن فخاری از بوشهر میزبان مخاطبان شد.

دو نمایش خیابانی “تولد” و “چیزی شبیه توهم” که در اولین روز جشنواره نیز اجرایی داشتند، با تغییر مکان مجددا اجرا شدند. “تولد” که اثری است از میثم سرآبادی ساعت ۱۸ در پارک شاهد و “چیزی شبیه توهم” نیز همین ساعت در چهارراه نوبهار (۲۲ بهمن) اجرا شد. هچنین نمایش کودک “خاله سوسکه کجا می‌ری؟” نوشته و کار زری کرمی از زنجان در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان به صحنه رفت.

در این روز سینمای آزادی کرمانشاه که با حضور رئیس حوزه هنری و چند تن از مسئولان و هنرمندان افتتاح شد، در ۴ سانس (۹، ۱۱، ۱۶، ۱۸) به نمایش فیلم می‌پردازد. اکران فیلم سینمایی “یه حبه قند” نیز از دیگر فعالیت‌های این سینما است.

فضای نمایشگاهی مجتمع انتظار (هنرهای تجسمی)، همچون روز اول جشنواره نمایشگاه “گرافیک، نقاشی، خوشنویسی، کاریکاتور، حجم، عکس و نگارگری” را دارد. فضای نمایشگاهی مجتمع انتظار از ساعت‌های ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ میزبان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، نمایشگاه تازه‌های نشر، نمایشگاه انتشارات سوره مهر و نمایشگاه مراکز ستادی است.

گفتنی است آمفی تئاتر این مجتمع در ساعت‌های ۱۰ و ۱۹ به ترتیب به برگزاری نشست‌های تخصصی موسیقی و تازه های نشر می پردازد ضمن اینکه در این میان یعنی ساعت ۱۷ نفرات برتر ادبیات مورد تقدیر قرار گرفت.

جشنواره تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش های تازه های نشر، رسانه های دیجیتال، هنرهای تجسمی، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، ادبیات، موسیقی و مطالعات و فرهنگ پایداری اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار شده است.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.