«یه عاشقانه ساده» سامان مقدم در جشنواره مونترال کانادا به نمایش در می‌آید

به گزارش سینمانگار، فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» ساخته سامان مقدم در جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا به روی پرده می رود.

به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم «یه عاشقانه ساده» در بخش فوکوس بر سینمای جهان این دوره از جشنواره مونترال به نمایش در می آید.

فیلم «یه عاشقانه ساده» پیشتر در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در آمد و این اولین حضور جهانی فیلم است.

جشنواره بین المللی فیلم مونترال کانادا از دوم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری در کشور کانادا برگزار می شود.

به گزارش سینمانگار، مهناز افشار، مصطفی زمانی، همایون ارشادی، فرهاد آییش، احمد مهران‌فر، آتیلا پسیانی، امیرحسین رستمی، سارا بهرامی، هومن سلطانی، مهری سادات ال‌آقا، علی قربان‌زاده و مهراوه شریفی‌نیا بازیگران فیلم سینمایی «یه عاشقانه ساده» هستند.

«یه عاشقانه ساده» بر اساس فیلمنامه ای از امیر عربی ساخته می‌شود و سامان مقدم علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این اثر را نیز بر عهده دارد.

در خلاصه داستان «یه عاشقانه ساده» آمده است: فرزند آدم محکوم به سرنوشتی بود که پدر و مادرش برایش رقم زدند. سیب دندان‌زده همه‌ قصه را خراب کرد. آدمیزاد، محکوم شد اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمین، دنبال راهی رفت که شاید به بهشتش بازگردد. انسان همیشه دنبال سرنوشت خودش است. می‌جنگد تا به بهشت بازگردد. می‌رود تا سرنوشتش را خودش بنویسد. دو دوست قدیمی، از جوانی با هم عهد و پیمانی دارند. وصلت گندم دختر امان، با کرامت پسر صفر تقدیری نیست که گندم به آن تن دهد. او عشق خودش را می‌خواهد، سرنوشت خودش را می‌خواهد. عشق چیزی نیست که به عهد بی‌پرسش پایبند باشد. عاشقی ساده و سخت است. عاشقی حرف دلت است. گندم با بیست و چند سال سن، باید جلوی عهد و پیمان دو رفیق بایستد، که حرف دلش را نپرسیده بودند…
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.