یوآخیم لو در اندیشه وداع از تیم ملی فوتبال آلمان

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های ورزشی آلمان، ‘یوآخیم لو’ که تا پایان جام جهانی فوتبال ۲۰۲۴ برزیل با فدراسیون فوتبال آلمان قرارداد همکاری دارد، گفت که پس از پایان مدت قرارداد خود می خواهد در خارج از آلمان مربیگری کند.

سرمربی ۵۲ ساله تیم ملی فوتبال آلمان که در گذشته سابقه مربیگری در فوتبال اتریش و ترکیه را در کارنامه خود دارد، گفت: اگر شما امروز از من سووال کنید که برای آینده چه تصمیمی دارم پاسخ من این است که بیشتر تمایل دارم کار مربیگری را در یک کشور دیگر به جز آلمان ادامه دهم.

یوآخیم لو که در سال ۲۰۰۶ جایگزین ‘یورگن کلینزمن’ در تیم ملی فوتبال آلمان شد، اعلام کرد: پس از پایان رقابت های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتبال در برزیل، حتما یک سال استراحت خواهد کرد و بعد از آن با بررسی پیشنهادات، در مورد تیم جدید تصمیم می گیرد.

در عین حال، ‘هارون ارسلان’ مشاور یوآخیم لو در این رابطه، گفـت: لو در ماههای آتی به چیزی جز تیم ملی فوتبال آلمان و موفقیت این تیم فکر نخواهد کرد و در حال حاضر در کنار تلاش برای به پایان رساندن موفقیت آمیز جام ملت های اروپا، به فکر حضور موفق آلمان در جام جهانی فوتبال در برزیل نیز هست.

ارسلان تاکید کرد: لو در حال حاضر آمادگی این را ندارد که به پیشنهادات و درخواست های همکاری فکر کند.

تیم ملی فوتبال آلمان که با ۹ امتیاز از سه مسابقه به عنوان تیم اول گروه دوم رقابت های جام ملت های اروپا یورو ۲۰۱۲ به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرده، جمعه شب در ورزشگاه گدانسک لهستان با تیم ملی فوتبال یونان دیدار می کند.

اروپام ** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱ **۱۰۸۰**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۹۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.